loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 17 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

بهادر مولايي که روز گذشته صاحب مدال نقره پيکارهاي المپيک دانشجويان جهان در کازان روسيه شد، اظهار داشت: خيلي تلاش کردم به مدال طلا برسم . اما از صميم قلب مديون تلاش هاي آقاي باقري هستم که به من کمک و راهنمايي کردند به اين درجه از موفقيت برسم. انشالله در مسابقات آينده جبران مي کنم تا حتما صاحب مدال طلا شوم.

به گزارش فارس،وي افزود: در اين دوره از مسابقات که المپيک دانشجويي بود، کارمان واقعا سخت بود. چون همه با تمام قوا به ميدان گام گذاشتند. من هم اعتماد به نفسم صد برابر شد. انشالله در بازي هاي بعدي جبران مي کنم که حتما صاحب جايگاه نخست وزن خودم شوم.

مولايي در مورد انتخاب وزنه ها در حرکات دو ضرب گفت: دو حرکت اول در وزنه هاي 235 و 254کيلوگرم را مي دانستم که روي دست بلند مي کنم. اما در تمرينات وزنه 264 کيلويي را نتوانستم مهار کنم. قول مي دهم در مسابقات بعدي با ادامه تمرينات جبران کنم و به اين وزنه نيز حمله کنم.

پيکارهاي المپيک دانشجويان جهان از روز شنبه آينده شروع شد و تا چهارشنبه ادامه خواهد يافت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 375
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 419
  • بازدید ماه : 559
  • بازدید سال : 1,448
  • بازدید کلی : 16,510