loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 21 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)
بختيار رحماني اظهار کرد: خودم خيلي دوست دارم که به اين تيم بروم اما تمام مذاکرات در اين زمينه را به باشگاه سپرده‌ام.

به گزارش ايسنا ، وي با بيان اين‌که دو، سه سال پيش نيز از يک تيم آلماني ديگر پيشنهاد داشتم، گفت: آن موقع شرايط براي رفتن باتوجه به اين‌که سرباز بودم و نمي‌توانستم از ايران خارج شوم، فراهم نشد.

هافبک تيم فوتبال فولادخوزستان افزود: اما اکنون شرايطم براي رفتن فراهم است و بايد ديد که مذاکرات دو باشگاه به کجا مي‌انجامد؛ به هر حال اميدوارم هر چه به صلاح باشد و خدا بخواهد، اتفاق بيفتد.

وي در ادامه با بيان اين‌که اواخر فصل گذشته نيز از اين تيم ليگ يکي آلمان پيشنهاد داشتم، عنوان کرد: همه چيز دست باشگاه بود؛ چرا که من آن موقع با باشگاه قرارداد داشتم و نمي‌توانستم با باشگاه صحبت کنم و راه درستش هم اين بود که دو باشگاه با يکديگر مذاکره کنند. اکنون نيز همه چيز دست باشگاه است و هر کاري که بگويند انجام مي‌دهم.

رحماني خاطرنشان‌کرد: اين باشگاه بازهم يک هفته پيش درخصوص جذب من به باشگاه فولاد پيشنهاد داد و قرار است که پس از ماه مبارک رمضان براي مذاکره و نحوه بستن قرارداد به اين جا بيايند.

وي عنوان کرد: به نظرم باشگاه فولاد نيز به حضور من در اين تيم آلماني تمايل دارد؛ چرا که رفتن من به اين تيم، هم براي باشگاه و هم براي پيشرفت خود من خوب است. البته من به شرايط فولاد و ماندنم در اين جا هم فکر مي‌کنم.

کاپيتان تيم فوتبال فولادخوزستان بيان کرد: وقتي من همه چيز را به باشگاه فولاد مي‌سپارم يعني اين‌که نظرم براي رفتن 50 - 50 است. به هر حال من نمي‌توانم تمام چيزهايي را که در فولاد داشته‌ام به خاطر يک پيشنهاد رها کنم.

وي ادامه داد: اگر بدانم اين پيشنهاد و رفتنم به آلمان خوب است و شرايط به صورتي است که مي‌توانم در آن تيم بازي و پيشرفت کنم، آن موقع به طور حتم تمايل به رفتن دارم اما اگر بدانم قرار است در آن‌جا جزو ليست اصلي قرار نگيرم، نمي‌توانم اين پيشنهاد را قبول کنم، چرا که من از اين پيشنهادات زياد داشته‌ام. به هر حال اميدوارم اين پيشنهاد خوب و واقعي باشد.

رحماني در ادامه درباره شرايط فولاد پيش از ديدار برابر سپاهان اظهار کرد: در اهواز هوا گرم است و نمي‌توانيم به راحتي تمرين کنيم ولي خدا را شکر اردوهاي خوبي را پشت سر گذاشتيم. واقعا بازيکنان تيم براي اين ديدار آماده هستند و اميدوارم بتوانيم نتيجه بگيريم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 924
  • بازدید کلی : 15,986