loading...
اخبار روز فوتبالی
محمد گلی بازدید : 19 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

نينا اولگچوف اظهار داشت: با توجه به اطلاعاتي که از ورزش ايران کسب کرده‌ام، باور دارم ورزش بانوان ايران در مسير پيشرفت و ترقي است. در رشته‌هاي فوتبال و فوتسال، کشورتان تيم‌هاي خوبي دارد و در رشته‌هاي رزمي نيز سير رو به جلوي خوبي داريد.

به گزارش فارس، اين تحليل‌گر اهل روسيه که براي روزنامه شهر سن‌پترزبورگ گزارش‌هاي تحليلي در مورد ورزش بانوان روسيه و جهان مي‌نويسد، گفت: با توجه به اينکه به صورت تخصصي در مورد بانوان گزارش مي‌نويسم، در مورد ورزش بانوان در سطح جهان اطلاعات زيادي دارم. با ورزش بانوان ايران نيز در تماس هستم و با تحولات آن آشنايي دارم. يک‌بار فرصت حضور در ايران را پيدا کردم و از طريق اينترنت و يک دوست خوب در ايران، همواره آخرين اطلاعات را در مورد ورزش ورزش بانوان ايران کسب مي‌کنم.

وي افزود: فکر مي‌کنم قدم‌هاي خوبي در مسير پيشرفت ورزش براي خانم‌هاي ايران برداشته شده است و خود آنان نيز با خودباوري بيشتر نسبت به گذشته، در حال گذر به درجات بالاتر هستند. البته لازم است که در ورزش‌هايي مثل فوتبال يا رزمي، از تجربيات ممالک صاحب قدرت، ورزش بانوان ايران استفاده بيشتري کند. با کمي آمادگي بيشتر و بالا بردن تکنيک فردي و تاکتيک گروهي، مسلما به دستاورد بهتري بهتري دست خواهيد يافت.

اين خانم 49 ساله افزود: دوست داشتم در المپيک دانشجويان که در کازان روسيه برگزار شد، شاهد حضور بانوان دانشجوي ايراني باشم. اما نمي‌دانم به چه دليل آنها حضور ندارند.

وي ادامه داد: به عنوان يک بانوي روسي که سال‌هاست در عرصه و ورزش بانوان فعاليت تخصصي دارد، آرزو مي‌کنم بانوان ورزشکار ايراني در عرصه‌هاي مختلف موفق و سربلند باشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 945
  • بازدید کلی : 16,007