loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 27 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 صادق درودگر در مورد اينکه باشگاه بدهکار ملوان چگونه توانست قرارداد بازيکنانش را در هيئت فوتبال ثبت کند، اظهار داشت: اسماعيل حسن‌زاده رئيس کميته انضباطي از روي حسن نيت به ما اعلام کرد که با پرداخت 250 ميليون تومان به طلبکاران مشکل ثبت قرارداد بازيکنان حل مي‌شود. ما هم نامه‌اي به سازمان ليگ فرستاديم و خواستيم از محل درآمد باشگاه در اين سازمان بدهي 250 ميليوني پرداخت شود.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: بايد از بازيکنان ملوان مثل جلال رافخايي، مازيار زارع، سعيد يوسف‌زاده و مهرداد اولادي و سايرين تشکر کنم که نهايت همکاري را با باشگاه انجام دادند. از اينکه در ملوان با اين بازيکنان و همچنين نفراتي چون عزت‌الهي، يعقوبي کار مي‌کنم خوشحالم. همراهي و همدلي اين بازيکنان است که باعث شده ملوان همچنان به راه خود با قدرت ادامه دهد. حتي گاهي اوقات به عنوان مديرعامل هم اشتباهاتي داشتم اما اين اشتباهات من را بزرگ نکردند و در کنار هم کار کرده‌ايم.

درودگر تصريح کرد: در ملوان با مربي مثل فرهاد پورغلامي کار کردم که بعد از جدايي‌اش از باشگاه ملوان حتي حاضر نشد کوچکترين حاشيه‌اي براي تيم به وجود بياورد.

مديرعامل ملوان با اشاره به وضعيت تيم‌هاي پايه اين باشگاه عنوان کرد:‌با ايراندوست و قديربحري برنامه‌هايي براي تيم‌هاي پايه ملوان داريم همچنين در هفته آينده طلب مربيان تيم‌هاي پايه را پرداخت مي‌کنيم آنها واقعا صبوري کردند و با تحمل مشکلات همراه باشگاه بودند.

درودگر در مورد احتمال جدايي‌اش از اين باشگاه گفت: بحث خداحافظي من از ملوان مطرح نيست من در اين فصل هم پيشنهادي از باشگاه‌هاي بزرگ ديگر داشتم اما در کنار ملوان ماندم زيرا به قولي که به بازيکنان و اهالي باشگاه ملوان و مردم انزلي دادم، پايبند هستم. ما مي‌خواهيم ملوان را به جايگاه اصلي‌اش برگردانيم. همچنين قول مي‌دهم که حق باشگاه ملوان را به هر قيمتي که شده است، بگيرم. گزارش‌هايي هم براي نهاد رياست جمهوري نوشتم و در اين زمينه تلاش‌هايي انجام شده و مطمئنم با همکاري خوب آنها ملوان به حق و حقوق خود مي‌رسد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 952
  • بازدید کلی : 16,014