loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 31 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (1)

منصور پورحيدري درباره اينکه گفته مي شود قرار است به هيات مديره باشگاه استقلال اضافه شود عنوان کرد:من چنين بحثي را نشنيده ام.فکر مي کنم در هيات مديره بيشتر افرادي بايد حضور داشته باشند که بتوانند در زمينه اقتصادي به باشگاه کمک کنند.

به گزارش اوج ، وي ادامه داد:امثال من بيشتر در حوزه مسائل فني مي توانند موثر باشند.با اين وجود اگر کمکي از دستم بربيايد با کمال ميل در خدمت استقلال هستم.

مدير فني استقلال درباره قوت گرفتن احتمال جدايي جواد نکونام از جمع آبي پوشان اظهار داشت:من ديروز با مديرعامل استقلال صحبت مي کردم و اين بحث مطرح شد.فتح الله زاده شايد در بيرون بروز ندهد اما واقعا ناراحت بود.او دوست داشت زودتر تکليف اين مساله روشن شود تا کادر فني استقلال هم تکليفش را بداند.به هر حال فوتبال حرفه اي است و نمي توان به بازيکن خرده اي گرفت.اميدوارم با تدابير کادر فني استقلال بتواند به بهترين شکل راهي فصل جديد شود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابل فوتبال در تاریخ 1392/04/25 و 16:19 دقیقه ارسال شده است

سلام با کمال افتخار حاضرم بهتون کمک کنم
پاسخ : میتونید خوب فعال باشید؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 965
  • بازدید کلی : 16,027