loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 17 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

در همين زمينه اين هافبک خلاق سابق استقلال و پاس گفت:من به اصرار دوستانم دوره هاي مربيگري را گذراندم و حالا مي خواهم با قدرت کارم را شروع کنم.

به گزارش گل ، زودتر از اين هم پيشنهاد داشتم اما واقعاً نمي خواستم وارد شوم. زماني که ديدم پاس با داشتن تماشاگران خوب و مسئولين دلسوزي که دارد در اين جايگاه حضور دارد تصميم گرفتم خاطرات خوبي که در پاس داشتم را به نوعي ديگر تکرار کنم.

من روزهاي خوبي را در همدان بودم و تيم خيلي خوبي داشتيم و حالا تحمل اين را ندارم که پاس را در ليگ يک ببينم.ليگ يک جاي مربيان شجاع است که بايد فقط به صعود فکر کنند.

صحبتهايي پيرامون رفتنم به پاس با مسئولين اين تيم داشته ام اما هنوز چيزي مشخص نيست.

اما اگر اين اتفاق بيفتد مي خواهم مردم کمک کنند تا بتوانيم روزهاي خوب فوتبال را به اين شهر برگردانيم.

همدان بايد در ليگ برتر سهميه داشته باشد و اگر خدا بخواهد و مسئولين به من اعتماد کنند مي خواهم مثل رسول خطيبي اين تيم را بالا بياورم.

اکبري در پايان گفت: اميدوارم چه باشم و چه نباشم اين تيم به ليگ برتر صعود کند چون دوست ندارم اين تيم را در اين جايگاه ببينم. مردم همدان لياقت داشتن يک تيم در ليگ برتر فوتبال را دارند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 284
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 328
  • بازدید ماه : 468
  • بازدید سال : 1,357
  • بازدید کلی : 16,419