loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 14 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

حسن رودباريان درباره شرايط تيمش اظهار داشت: خداراشکر شرايط خوبي داريم. تمرينات منظمي را انجام مي دهيم و منتظر شروع فصل هستيم تا دل هواداران را شاد کنيم. هواداران پرشوري داريم و در اين فصل هدفي جز خوشحال کردن آنها نداريم. من حدودا 10 روز است با مسي ها هستم اما شناخت بسيار خوبي از اين تيم پيدا کرده ام.

به گزارش اوج ، وي درباره دلايل جدايي اش از داماش تاکيد کرد: دليل جدايي من از داماش تنها مشکلات مالي نبود. متاسفانه در بازي با نفت تهران که در ورزشگاه دستگردي برگزار شد، برخي هواداران داماش فحاشي هاي متعددي به من انجام دادند. در آن مقطع با توجه به شرايط حساس تيم و اينکه در کورس سقوط بوديم نمي خواستم حرفي بزنم تا جو تيم به هم بريزد اما بعد از همان مسابقه تصميم گرفتم در پايان فصل جدا شوم البته آنها همه هواداران داماش نيستند و تيم داماش هواداران فهيمي نيز دارد.

دروازه بان سابق داماش همچنين گفت: متاسفانه برخي هواداران داماش بسيار بي فرهنگ هستند و دليل اصلي جدايي ام هم همين هواداران داماش بودند. آنها وجهه ساير هواداران که در سرما و گرما حامي تيمشان هستند را نيز خراب مي کنند.

او درباره ديدار با راه آهن در هفته نخست ليگ خاطرنشان کرد: اين راه آهن با آن تيمي که من در آن بازي مي کردم تفاوت زيادي دارد. ابراهيم زاده تيم بسيار خوبي درست کرده و بي ترديد بازي سختي داريم. بايد گام اول را در ليگ محکم برداريم و بتوانيم 3 امتياز اول را دشت کنيم.

رودباريان درباره آينده مس کرمان افزود: ما امسال براي رسيدن به سهميه آسيايي تلاش مي کنيم. همه تيم ها قابل احترام هستند اما بايد بتوانيم به آن چيزي که لياقت داريم برسيم.

وي در پايان درباره اظهارات فرزاد حسن خاني که عنوان کرده بازيکنان خوبي به عضويت مس درنيامده اند، گفت: او نظرش را گفته و من دلخوري ندارم. نظر هرکسي قابل احترام است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 245
  • بازدید سال : 1,134
  • بازدید کلی : 16,196