loading...
اخبار روز فوتبالی

عماد قندری بازدید : 28 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (6)

سلام دوستان عزیز به سایت ورزشی من خوش امدید.

 

این سایت تمام اخبار روز ورزشی را برای شما به نمایش میگذارد.

 

خوشحال میشم در نظر سنجی سایت من شرکت کنید.

 

لایک مطلب ها یادتون نشه همچنین نظر .

 

ممنون از همه شما امید وارم از سایتم خوشتون امده باشه.

 

توجه توجه 

برای دیدن هر مطلب به ادامه مطلب بروید.

 

مشخصات سایت

 

 

 

نویسنده سایت:  عماد قندری 

تاریخ ساخت سایت:1392/4/20

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط abbas17 در تاریخ 1392/04/29 و 1:20 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز لینکمو فرستادم امید وارم تایید کنی شما هم یه سر بزن لینکتو تی تبادل لینک هوشمند بده.من در نظرسنجی شرکت کردم.شماهم شرکت کن.ما میتونیم با سر زدن هرروزه به وب یکدیگر دوستان خوبی باشیم. وآمار وبامون رو بالا ببریم

این نظر توسط علي در تاریخ 1392/04/28 و 16:04 دقیقه ارسال شده است

سلام.
خوبين انشا الله؟
غرض از مزاحمت ميخواستم از شما وبلاگ نويس خوب و به روز نسبت مسائل ورزشي دعوت كنم كه وبلاگ ما رو حقير بشماريد و در سايت يا همان انجمن ما عضو شويد و مار نسبت به مسائل تيمتون اگاه سازيد تا كاربران ما رو هم با اشنايي بيشتر و بهتر نسبت به تيم خوب و محبوبتون آگاه سازيد؟
پس ما منتظر شما هستيم دوست گرامي؟
با تشكر.
jsr21

این نظر توسط مهدیزاده در تاریخ 1392/04/25 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

نظرسنجی حل شد
نام کاربری : ‏am1998
رمز عبور : 6343492334
پاسخ : خوب نام و نام خانوادگیتو چی بزارم

این نظر توسط بابل فوتبال در تاریخ 1392/04/25 و 17:02 دقیقه ارسال شده است

هفته ای 3 ، 4 روز تو اینترنت هستم.سعی میکنم اکثر اخبار ورزش جهان رو تو سایتت بذارم.
پاسخ : باشه اما اگه خوب نباشی یرت میدارم

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1392/04/24 و 15:24 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز در نظرسنجی شما شرکت کردم خیلی ممنون که نظر دادید حالا اگر میشه شما هم ور وب ما عضو بشید
پاسخ : باشه ممنون

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1392/04/24 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

سلام ضمن آرزوی قبولی عبادات به من افتخاردهید و به وبم سر بزنید و باعث شادی وخوشحالی ماست که شما باعضویت دروبلاگمان ما را در امر گسترش وبلاگ مذهبی-دینی یاری فرمایید منتظرتان هستیم
پاسخ : سلام من به سایتتون سر زدم .

خوشحال میشم شما هم در نظر سنجی و لایک مطالب شرکت کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 941
  • بازدید کلی : 16,003