loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 20 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

دوره جديدي از احياي اميدها در باشگاه رئال مادريد آغاز شده است. سامي خديرا هيجان زده و سرشار از اميد و تمجيد از کارلو آنچلوتي است.

به گزارش فارس، وي در گفت‌و‌گويي اظهار داشت: اين شروع فصل جديدي است؛ سرمربي جديد، ايده‌هاي جديد و فلسفه فوتبالي متفاوت. از بازي در رئال مادريد به خودم افتخار مي‌کنم. هرکسي براي اين باشگاه بازي مي‌کند، براي رسيدن به قهرماني به ميدان مي‌رود. مطمئنم که زير نظر آنچلوتي گام ديگري رو به جلو برخواهم داشت.

خديرا ادامه داد: او هرجا که بوده موفق بوده است. تيم‌هايش هميشه فوتبالي عالي به نمايش گذاشته‌اند. مربي با تجربه‌اي داريم. او شخصيت فوق‌العاده‌اي دارد و به شدت بر روي تاکتيک‌ها و ديسيپلين تمرکز مي‌کند. آنچلوتي به تيمش اجازه مي‌دهد فوتبال بازي کند و تقلا مي‌کند تا مطمئن شود تيمش هواداران را به وجد مي‌آورد.

بازيکن آلماني در خصوص زمان حضور مورينيو در رئال گفت: ما شکست خورديم. بايد احترامي که شايسته‌اش است را به او نشان دهيم. ما در خانه موفق بوديم و به نظر من او هنوز هم انسان و مربي بزرگي است.

وي خاطرنشان کرد: مورينيو سه سال پيش به من اين فرصت را داد که از بوندس ليگا به لاليگا بيايم. با رئال قرارداد دارم و همه آنچه که اکنون مي‌خواهم کار کردن با آنچلوتي است.

خديرا افزود: ملاحظات در خصوص قرارداد جديد تحت بررسي است اما هنوز قراردادي منعقد نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 1,129
  • بازدید کلی : 16,191