loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 16 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

بهتاش فريبا در پاسخ به اين سوال که استقلال را براي فصل آتي رقابت‌هاي ليگ برتر چگونه مي‌بيند، گفت: استقلال با وجود از دست دادن دو، سه بازيکن اصلي‌اش نفرات جايگزين خوبي را به خدمت گرفته است. خودم بازي نظري را خيلي دوست دارم و اعتقاد دارم، مي‌تواند چهره شود. نوري هم مي‌تواند به استقلال خيلي کمک مي‌کند.

به گزارش ايسنا، او در ادامه با اشاره به جذب جباري از سوي سپاهان بيان کرد: فکر مي‌کنم سپاهان اگر از لحاظ دفاعي خودش را بسته باشد، با وجود جباري و نويدکيا تيم بسيار خوبي مي‌شود. امروز هم فوتبال حرفه‌اي است و مي‌بينيد يک بازيکن روزي در اسپانيا است و يک روز در آلمان. بايد انتقال بازيکن امري عادي تلقي شود و به نظر من انتقال جباري به سپاهان هيچ ايرادي ندارد و او حق داشته نسبت به آينده‌اش تصميم بگيرد.

پيشکسوت استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا جدايي جباري به اين تيم آسيب مي‌زند، گفت: جباري بازيکن با قابليت بالايي است و در اين شکي نيست اما در يک تيم بزرگ، نبود يک بازيکن موثر نيست. با اين حال براي جباري آرزوي موفقيت مي‌کنم.

او در ادامه در پاسخ به سوالي درباره فولاد اظهار کرد: فولاد به عنوان ديگر نماينده ايران در آسيا يک مربي بزرگ دارد که بي‌حاشيه است و با سلامت فوتبال را دنبال مي‌کند. فرکي مربي بزرگي است. حيف شد که افشين از فولاد رفت. او در فولاد موثرتر بود و البته اين به آن معنا نيست که در سپاهان مثمرثمر نخواهد بود اما به نظرم در فولاد مي‌توانست نمايش بهتري داشته باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 931
  • بازدید کلی : 15,993