loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 22 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)
ابراهيم صادقي درباره شرايطش در سايپا، بيان کرد: من يک سال ديگر قراردادم را با باشگاه سايپا تمديد کردم. فصل قبل هم 32 بازي براي اين تيم انجام دادم و از عملکرد خودم راضي‌ام. با اين که تيم نهم شد، اما خودم بد نبودم. تمام هدفمان نيز براي فصل بعد کسب رتبه بهتر است. جزو تيم‌هايي هم بوديم که تمرين‌ها را زود شروع کرديم و دوران آماده سازي را خوب پشت سر گذاشتيم، سايپا در حال حاضر ترکيبي از بازيکنان جوان و با تجربه است. ما در بازي‌هاي دوستانه نتايج فوق‌العاده‌ گرفتيم. اما نتيجه‌ مهم نيست. ما بايد کيفيت خوبمان را در بازي‌هاي ليگ هم نشان دهيم. با اين حال پيروزي‌هايي که در بازي‌هاي دوستانه کسب کرديم اعتماد به نفس بازيکنان را براي حضور پر قدرت در ليگ بالا مي‌برد.

به گزارش ايسنا ، کاپيتان سايپا که چهاردهمين حضور پياپي خود در سايپا را تجربه مي‌کند، درباره ماندگاري‌اش در اين تيم و اين که آيا پيشنهادي از ساير باشگاه‌ها به او شده است يا نه؟ توضيح داد: با توجه به شرايط فصل‌هاي قبل چند پيشنهاد خوب داشتم. به هر حال پيشنهاد هميشه وجود دارد،‌ اما زماني که سايپا برايم مراسم تقدير گرفت، نگاه باشگاه‌ها به من تغيير کرد و همه فکر کردند که من تا آخر در سايپا مي‌مانم. به من لقب "فادار" دادند و من به خاطر همين لقب و مراسمي که براي تقدير از من در باشگاه سايپا برگزار شد ديگر از آن جدا نشدم. اما با اين حال رقم قراردادم هيچ وقت آن چناني نبوده و از لحاظ مالي پول زيادي از سايپا نمي گيرم. اين در حالي است که بازيکنان ساير تيم‌ها با کيفيت پايين‌تر پول بيشتري را دريافت مي‌کنند. اگر از نظر باشگاه مشکلي نباشد مي‌توانم رقم قراردادم در سال‌هاي گذشته با سايپا را در رسانه‌ها اعلام کنم، اما خوشحالم که من را به عنوان "وفادار" در اين تيم مي شناسند و اين براي از همه چيز با ارزش‌تر است. ارزشي که برايم در باشگاه سايپا قائل مي‌شوند با هيچ چيزي قابل معاوضه نيست.

صادقي در پاسخ به اين پرسش که آيا قصد دارد فوتبالش را در سايپا تمام کند؟ خاطرنشان کرد: تا روزي که بتوانم بازي کنم و باشگاه هم به من احتياج داشته باشد در سايپا مي مانم و مي‌خواهم که فوتبال را در اين تيم به پايان ببرم. اميدوارم بتوانم امسال هم همچون سال‌هاي قبل براي سايپا مثمرثمر باشم.

کاپيتان 35 ساله سايپا همچنين درباره سرمربيگري انگين فيرات در اين تيم گفت: لورانت و فيرات در فصل 85 – 86 به سايپا آمدند و ما شروع خوبي داشتيم، اما بعد از پنج هفته‌ به دليل مشکلاتي از تيم جدا شدند و علي دايي سرمربي شد. به گفته خود دايي که با تيم‌هاي بزرگ کار کرده، فيرات بدنسازي خوبي در سايپا انجام داد. امسال هم همين طور بوده و ما تمرين هاي حرفه‌اي را پشت سر گذاشتيم. اميدوارم که امسال فيرات بتواند بهتر نتيجه‌ بگيرد. البته هفت سال پيش هم نتايج بدي نگرفت و ما در پنج بازي سه برد و دو مساوي کسب کرديم، اما لورانت و فيرات به خاطر مشکلات ديگري از سايپا جدا شدند. امسال هم ترکيبي از بازيکنان جوان و با تجربه در تيم حضور دارند، ولي من هم به باشگاه گفته‌ام که کسب نتيجه‌ فقط با بازيکنان و مربي به دست نمي‌آيد. باشگاه هم اگر مديريت خوبي داشته باشد، در اين مسير کمک زيادي به تيم مي‌کند.

وي در مورد هدفگذاري سايپا در فصل پيش‌رو نيز، مطرح کرد: امسال مي‌خواهيم جزو سه تيم برتر جدول باشيم، البته همه تيم‌ها همين را مي‌گويند، ‌اما ما واقعا براي قرار گرفتن بين سه تيم بالاي جدول تلاش مي‌کنيم و براي اين هدف هر روز تمرين انجام مي‌دهيم. اميدوارم که بازيکنان نيز اين را درک کنند. خودم ديگر از رتبه‌هاي پايين جدولي خسته شده ام. من تجربه قهرماني و سومي با سايپا دارم و از صميم قبل آرزو مي‌کنم که در کورس قرار بگيريم. از طرفي امسال ايران براي جام جهاني آماده مي‌شود و انگيزه بازيکنان جوان چند برابر شده است.

ملي‌پوش سابق فوتبال در ادامه اين گفت و گو در پاسخ به اين پرسش که آيا دوست دارد در جام جهاني براي ايران بازي کند؟ به ايسنا گفت: من در زمان قطبي بازيکن تيم ملي بودم، اما با آمدن کي‌روش ديگر دعوت نشدم، در حال حاضر در 35 سالگي هستم و اگر به جوان‌ترها فرصت دهند بهتر است. هر کسي آرزوي پوشيدن تيم ملي را دارد. من نيز دوست دارم در جام جهاني بازي کنم و مطمئنا اگر بازي‌هايم مورد پسند کي‌روش قرار گيرد دعوت خواهم شد.

ابراهيم صادقي درباره مدعيان سيزدهمين دوره ليگ برتر نيز، عنوان کرد: استقلال که هم چنان خوب است و بازيکنان فصل قبلش را هم نگه داشت. سپاهان هم يارگيري خوبي داشته و اين دو تيم هميشه جزو مدعيان ليگ بوده‌اند. فولاد هم پارسال عملکرد مناسبي داشت. همچنين پرسپوليس هميشه بزرگ بوده و گرچه در دو، سه فصل اخير نتيجه‌ نگرفته، اما امسال نفرات خوبي را جذب کرده است. با اين وجود معتقدم اسم‌ها فوتبال بازي نمي‌کنند و تيم بايد در مجموع خوب باشد. سايپا يک تيم واقعي است. اگر در طول فصل هم انگيزه بازيکنانمان را بالا نگه دارند مي‌توانيم نتايج درخور شان سايپا را بگيريم.

ابراهيم صادقي در سال‌هاي اخير تصميم گرفته کمتر با رسانه‌ها مصاحبه انجام دهد. مصاحبه امروز او با ايسنا نيز با هماهنگي‌هاي زياد صورت گرفته است. گويا بازيکن کهنه کار سايپا از برخي مسائل گله دارد و دليل حضور کمرنگش در رسانه‌ها هم نشات گرفته از همين دلخوري‌هاست.

صادقي در اين باره نيز توضيح داد: من زياد مصاحبه نمي‌کنم. برخي خبرنگاران هم به همين دليل از دستم ناراحت مي‌شوند، ‌اما دليلش اين است که احساس مي‌کنم تعداد رسانه‌هاي ورزشي و مخصوصا فوتبال واقعا زياد است. 11 روزنامه‌ ورزشي براي فوتبال ايران اصلا عدد مناسبي نيست. اين حرفم را از روي تحقيق دانشگاهي‌ام که به استاد تحويل داده‌ام مي گويم. فوتبال ما که از اسپانيا، انگليس، آلمان و فرانسه بالاتر نيست. تعداد روزنامه‌هاي ورزشي در اين کشورها به تعداد انگشت يک دست هم نمي‌رسد، مثلا آلمان يک مجله ورزشي دارد و صفحات ورزشي نيز در داخل روزنامه‌هاي اجتماعي گنجانده شده است. اين در حالي است که ما در ايران هر روز بايد جوابگوي تعداد زيادي از خبرنگاران باشيم. دليلي نمي بينم که اين همه مصاحبه داشته باشيم. هر موقع که صلاح باشد با رسانه‌ها مصاحبه مي‌کنم. اصول حرفه‌اي هم مي‌گويد که هر گونه مصاحبه بايد از طريق باشگاه صورت بگيرد. ما در سال‌هاي اخير مي‌بينيم که يک بازيکن با باشگاهش به اختلاف مي‌خورد و آن را زود در اختيار رسانه‌ها قرار مي‌دهد. به هر حال خودم هم در اين سال‌ها به اختلاف بر خورده ام، اما هيچ گونه مصاحبه‌اي از من نديده‌ايد، چون اصلا کار درستي نيست. مگر مي‌شود 14 سال در يک باشگاه باشي و اختلافي به وجود نيايد. اما مصاحبه بايد به جا و به موقع انجام بگيرد. با اين وجود مي‌خواهم از طريق ايسنا از تمام خبرنگاراني که با من تماس مي‌گيرند معذرت خواهي کنم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 956
  • بازدید کلی : 16,018