loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 15 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

اين مهاجم آرژانتيني به تازگي با انتقالي 12 ميليون يورويي از منچسترسيتي به يوونتوس پيوست و قرار است فصل آينده پيراهن شماره 10 اين باشگاه را به تن کند. ليپي که در دوران حضورش در تورين، 5 قهرماني در سري آ براي يووه به ارمغان آورد، معتقد است که تبس مي تواند در فوتبال ايتاليا به موفقيت هاي زيادي برسد.

به گزارش گل، او در گفتگو با لا استامپا گفت:" به نظر من، تبس يک جنگجوي واقعي است؛ يک خريد فوق العاده. او از نظر تکنيکي بسيار خوب است و شخصيت فوق العاده براي جنگيدن دارد."

ليپي همچنين در مورد شانس قهرماني يووه در رقابت هاي فصل آينده صحبت کرد و گفت:" يوونتوس قهرمان سري آ خواهد شد. فکر کنم جام قهرماني از همين حالا متعلق به آنهاست. کونته به عنوان کاپيتان يک ليدر واقعي بود و به عنوان سرمربي هم اين ويژگي را حفظ کرده است. من هميشه مي دانستم که او مي توانم مربي خوبي شود."

علي رغم اطميناني که ليپي به يوونتوس براي قهرماني در سري آ دارد، شانس تيم ديگري براي قهرماني در چمپيونزليگ بيشتر مي داند:" در اروپا، رئال مادريد را مدعي اصلي مي دانم. فکر مي کنم آنچلوتي بهترين گزينه براي اين تيم است."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 318
  • بازدید سال : 1,207
  • بازدید کلی : 16,269