loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 20 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

اين بازيکن دوست داشتني فوتبال که هنوز هم در بين اهالي فوتبال محبوب است و هميشه حرفهاي خودش را بي پروا مي زند در تازه ترين مصاحبه اش با سايت گل از فدراسيون فوتبال و رييس فدراسيون شطرنج انتقاد کرد.

آقا خبري از شما نيست .

استراحت مي کنم واز آرامشي که دارم لذت مي برم. هرچه از اين فوتبال دور باشي آرامتري..

صحبت هاي رييس فدراسيون شطرنج را بر عليه دوستتان دايي خوانده ايد؟

ظاهرا ايشان گفته علي را نمي شناسد.پس واقعاًخيلي از مرحله پرت است.مگر مي شود در ورزش باشي و دايي را نشناسي.دايي شناسنامه فوتبال و حتي ورزش ايران است.براي اين فوتبال همه کار کرده است.چه کار بايد مي کرده است که نکرده است.بازي در تيم ملي و رسيدن به بالاترين افتخارات با تيم ايران...آقاي گل جهان شده است.در بايرن مونيخ بوده است و در جام باشگاه هاي اروپا بازي کرده و جام جهاني.البته علي دايي نبايد جواب بدهد چون اين آقا بزرگ مي شود. من درک مي کنم بعضي مواقع نمي شود جواب بعضي از آدمها را نداد.من خواهش مي کنم از علي به عنوان يک دوست که جوا ندهد.اين هم از اتفاقات جالب و جديد در فوتبال است.يک موقع است که يک کسي مي گويد فلاني را نمي شناسم ولي اينکه بگويي علي دايي را نمي شناسم خنده دار است. حالا يک کسي بگويد خداداد را نمي شناسد مي پذيرم و مي گويم نمي شناسي که نشناس...اما اين که بگويي علي دايي را نمي شناسي ديگر از عجايب است. شايد هم اين آقا در غار زندگي مي کند و شايد واقعاً نمي شناسد.من هم ايشان را نمي شناسم..

ايشان رييس فدراسيون شطرنج هستند..

خب من واقعاً نمي دانم چه بگويم.اما کسي که علي دايي را نشناسد يا به خودش دروغ مي گويد و يا به ديگران شايد هم به هر دو..

گفته مي شود بهترين بازيکن ليگ رحمتي بوده است اما به خاطر کي روش راي را عوض کرده اند؟

به نظر من هم مهدي رحمتي بهترين بود و خيلي امتياز براي استقلال گرفت. البته از فدراسيون هم بعييد نيست چرا که در آن زمان که تيم به جام جهاني نرفته بود کي روش هر کار دلش مي خواست مي کرد حالا که تيم به جام جهاني رفته ديگر روز باشد بگويد شب است فدراسيون فوتبال هم مي گويد شب است.حتي شنيده ام بازي ها را هم دوباره عقب انداخته اند.بايد تاسف خورد اگر اين اتفاق افتاده و حق مهدي را خورده اند.

به فوتبال برنمي گردي؟

بگذاريد در آرامش بمانم به خدا خيلي راحت شده ام.خب اگر پيشنهاد خوبي باشد با شرايط خوب چرا که نه اما من در چهار چوب خودم کار مي کنم.

شنيده ايم به خيلي از پيشنهادات ليگ يکي خود جواب منفي داده ايد؟

بله پيشنهاد بوده است اما سعي مي کنم در حد توان در ليگ يک کار نکنم.من 3سال مدير فني ابومسلم بودم و چيزهايي ديده ام که برايم خيلي عجيب بوده است.مثلا بازيکني که جز 18 نفر نبوده است و روي سکو هم نبوده است در نيمه دوم به بازي آمده و بازي کرده است. پس بگذاريد من هم بروم سراغ همان غار خودم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 1,153
  • بازدید کلی : 16,215