loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 17 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

محمد غلامي در مورد اينکه برخي معتقدند سپاهان به طور حتم از غيبت محمدرضا خلعتبري و جواهير سوکاي ضربه خواهد خورد، گفت: من چنين انتظاري ندارم و اين موضوع باعث نمي‌شود که سپاهان ضربه خورد. اين درست است که خلعتبري و سوکاي مهاجمان خوبي هستند ولي سپاهان به فرد متکي نيست.

به گزارش تسنيم،مهاجم تيم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: هر چند اگر خلعتبري مي‌ماند تيم ما تکميل مي‌شد ولي باشگاه در حال حاضر دنبال جذب مهاجم است و معتقدم سپاهان تيمي نيست که متکي به بازيکن باشد. از طرفي ما جوان‌هاي خيلي خوبي داريم و اسکلت اصلي تيم حفظ شده است.

غلامي در پاسخ به اين سوال که «آيا امسال در ترکيب ثابت سپاهان جايي خواهي داشت؟»، خاطرنشان کرد: من پارسال بدشانسي آوردم و مصدوم شدم ولي امسال از اول تمرينات حضور داشتم و الان بدنم آماده است. امسال هدف مهم من آقاي گل شدن است، چون مي‌خواهم به تيم ملي برسم. من دوست دارم همراه با تيم ملي در جام جهاني باشم و اگر جام جهاني را مي‌خواهم بايد در ليگ ايران آقاي گل شوم. رسيدن به اين هدف براي من دور از دسترس نيست.

برخي معتقدند استقلال در فصل جديد مدعي اول قهرماني است اما غلامي نظري غير از اين دارد. وي در اين خصوص گفت: از حالا نمي‌توان پيش بيني کرد که چه تيمي شانس زيادي براي قهرماني دارد. به نظر من سپاهان، استقلال، پرسپوليس و تراکتورسازي جزو مدعيان جدي هستند و فولاد را هم بايد به جمع اين تيم‌ها اضافه کرد. حالا بايد بازي‌ها شروع شود تا ببينيم که چه اتفاقاتي خواهد افتاد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 520
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 564
  • بازدید ماه : 704
  • بازدید سال : 1,593
  • بازدید کلی : 16,655