loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 22 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

ليونل مسي روز گذشته پس از تمرين صبح بارسلونا در نشستي مطبوعاتي حاضر شد. ملي‌پوش آرژانتيني در خصوص مشکلات مالياتي اخيرش، مصدوميت فصل گذشته و حضور نيمار در تيم صحبت کرد. وي همچنين درباره خروج تياگو آلکانترا و دادويد ويا از تيم گفت اما از اظهار نظر در خصوص اختلاف اخير ويلانووا و گوارديولا امتناع کرد. مسي درباره رئال مادريد هشدار داد که آنها هر سال قوي‌تر مي‌شوند.

به گزارش فارس،وي در اين نشست اظهار داشت: مثل هميشه مشتاق بازگشت به بازي هستم. دوست دارم عالي کار کنم و به تمام هدف‌هايم برسم.

مهاجم بارسلونا افزود: خطر هميشه در فوتبال وجود دارد و مي‌تواند براي تمام بازيکنان اتفاق بيفتد اما من مثل هميشه کارم را دنبال مي‌کنم و مي‌خواهم در تمام مسابقات به ميدان بروم. مصدوميت فصل گذشته جزئي بود اما به دليل مسائلي که پيش آمد پيچيدگي‌هايي داشت. شايد زماني که کاملا بهبود نيافته بودم، تصميم گرفتم بازي کنم اما اين‌ها گذشته است.

وي درباره مشکلات مالياتي اخير خاطرنشان کرد: من خونسرد هستم. پدرم و من مشاوراني داريم که اين مسائل را مديريت مي‌کنند و ما به آنها اعتماد کرديم. اميدوارم اين مسئله را حل کنند. من هيچ اطلاعي در اين باره ندارم و به همين دليل است که وکيل استخدام کرده‌ايم.

مسي در خصوص کار کردن در کنار نيمار اضافه کرد: او بازيکن بزرگي است. فکر نمي‌کنم براي هماهنگ شدن با اين تيم مشکلي داشته باشد. من نمي‌دانم اين مسئله که من و نيمار نمي‌توانيم در کنار هم بازي کنيم از کجا آمده است. به نظر مي‌رسد آدم خوبي باشد و هيچ مشکلي نخواهد داشت زيرا در اين تيم بازيکنان خوبي وجود دارند. او در موقعيت‌هاي تک به تک بسيار خوب کار مي‌کند.

وي تأکيد کرد: بايرن‌مونيخ تيم بزرگي دارد. آنها فاتح ليگ قهرمانان شدند و حضور گوارديولا آنها را قوي‌تر هم خواهد کرد. رئال مادريد بسيار قدرتمند است؛ آنها هر سال قوي‌تر مي‌شوند. اين فصل ليگ سختي خواهيم داشت و بايد مقابل مادريد و تمام تيم‌هاي ديگر که براي رسيدن به صدر جدول تلاش مي‌کنند، مبارزه کنيم.

ستاره آرژانتيني کاتالان‌ها ادامه داد: خروج تياگو از بارسا يک تصميم شخصي بود. آلکانترا تصميم گرفت از تيم جدا شود زيرا فکر مي‌کرد در بايرن بازي بيشتري به او مي‌رسد.

ليونل مسي درباره اختلاف ميان ويلانووا و گوارديولا گفت: اين مسئله‌اي بين آن دو نفر است. دخالت کردن در اين موضوع کار من نيست. آنها حرف‌هايشان را زده‌اند و دليلي ندارد من حرفي در اين باره بزنم.

وي همچنين درباره جدايي داويد ويا و حضورش در اتلتيکو مادريد اظهار داشت: اتلتيکو فالکائو را از دست داده بود و حال ويا يک جانشين واقعا خوب براي او است. او گل‌هاي زيادي مي‌زند و کارش را در اتليتکو ادامه خواهد داد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 301
  • بازدید سال : 1,190
  • بازدید کلی : 16,252