loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 24 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

نامزدهاي بهترين بازيکن فصل اروپا هفته گذشته اعلام کرد که نام ريبري در کنار سه بازيکن ديگر بايرن، آرين روبن، توماس مولر و ماريو مانجوکيچ ديده مي شود.

اما اين هافبک باتجربه به توپ طلا فکر مي کند و معتقد است که هيچ وقت تا اين اندازه از شانس رسيدن به اين جايزه برخوردار نبوده است.

به گزارش گل، او در گفتگو با سايت اختصاصي بايرن گفت:" فکر مي کنم هر کاري لازم بود براي تبديل شدن به بهترين بازيکن دنيا انجام دادم. من در اين فصل خيلي خيلي خوب بازي کردم. اين آخرين شانس من براي بردن توپ طلا است. نمي توانم بهتر از اين بازي کنم."

ريبري که در سال 2007 از مارسي به بايرن پيوست، در دوران حضور لوئي فن خال در بايرن، شرايط خوبي نداشت اما فاش کرد که اکنون زير نظر گوارديولا روزهاي خوبي را سپري مي کند.

" در دوران فن خال، شرايط واقعا خوب نبود اما از اولين روز حضور گوارديولا، همه چيز خوب پيش رفت. کاملا مي توان احترام دو طرفه را احساس کرد."

ريبري که تا سال 2017 با بايرن قرارداد دارد، تاييد کرد که ممکن است تا پايان دوران حرفه اي اش در بايرن بماند.

" هم من و هم باشگاه، مي خواهيم که من دوران حرفه اي ام را در اينجا به پايان برسانيم. اميدوارم جام هاي خيلي بيشتري ببرم. اگر به پايان قراردادم برسم، يعني يک دهه در بايرن بوده ام و اين خيلي جالب است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 355
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 399
  • بازدید ماه : 539
  • بازدید سال : 1,428
  • بازدید کلی : 16,490