loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 19 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

فرهاد پورغلامي درباره انتخابش به عنوان مربي تراکتورسازي تبريز عنوان کرد: چندي پيش آقاي جلالي مرا براي مربيگري تراکتورسازي دعوت کرد. احساس کردم که کار کنار آقاي جلالي تجربه خوبي است. بعد از انزلي که شهر رويايي من است، تبريز و اصفهان را دوست دارم.

به گزارش ايسنا ، او در ادامه از دلايل حضورش در تبريز گفت و افزود: حضور تراکتورسازي در آسيا و حضور يک مجموعه بزرگ به اسم هوادار پشت اين تيم خيلي جذاب است. ديروز در تمرين تراکتورسازي حاضر شدم و با ديدن تماشاگران تبريزي ياد دهه شصت ملوان افتادم که در آن زمان هم دو، سه هزار تماشاگر براي تماشاي تمرين تيم مي‌آمد.

او در پاسخ به اين سوال که تراکتورسازي را چگونه ارزيابي مي‌کند، بيان کرد: ديروز يک بازي تدارکاتي بود. تيم ما خوب بازي کرد و من در بازيکنان تراکتورسازي انگيزه زيادي ديدم و با جذب يک يا دو يار خارجي در هافبک تيم ما خيلي کامل‌تر شود.

پورغلامي درباره انگيزه‌اش در تراکتورسازي هم گفت: به نيت قهرماني و کسب جام به تراکتورسازي آمدم. با تماشاگران تراکتورسازي چه در زمان بازيگري و چه در زمان مربيگري رابطه خوبي داشتم و ديروز هم در ورزشگاه خيلي تشويقم کردند و شرمنده شدم. ان‌شاءالله در اين تيم مفيد واقع شوم و نماينده خوبي از انزلي در تبريز باشم.

او در ادامه با اشاره به جذب انصاري فرد اظهار کرد: با حضور انصاري‌فرد خط حمله ما قوي‌تر شده و مي‌خواهيم امسال نسبت به سال قبل عملکرد بهتري داشته باشيم.

مربي تراکتورسازي در پاسخ به اين سوال که رقباي تيمش در راه قهرماني چه تيم‌هايي هستند، بيان کرد: الان نمي‌توان در اين باره صحبت کرد. هفته‌ ششم يا هفتم راحت‌تر مي‌شود قضاوت کرد اما به طور قطع استقلال، سپاهان، فولاد و پرسپوليس مهم‌ترين رقيبان ما هستند و از سويي ديگر معتقدم که ليگ امسال قوي‌تر از دو سال گذشته است. فوتبال تبريز اين سال‌ها تبديل به يکي از چهار قطب فوتبال ايران شده و مي‌خواهيم براي اين تيم جام قهرماني را به دست آوريم.

مربي فصل گذشته ملوان در پايان افزود: اميدوارم در فصل آينده ملوان هم موفق باشد و شادي هوادارانش را ببينم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 1,156
  • بازدید کلی : 16,218