loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 15 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

محمدرضا خلعتبري در خصوص اينکه گفته مي شود فدراسيون و وزارت ورزش تصميم دارند با پرداخت مبالغي به باشگاه الشارجه مانع انتقال او شوند اظهار داشت: از طرف فدراسيون و وزارت ورزش هيچ تماسي با من نگرفته اند ولي اميدوارم که اين بحثي که به راه افتاده صحت داشته باشد.

به گزارش فارس ، وي افزود: من مدام در حال به تعويق انداختن سفرم هستم ولي منتظر هستم تا ببينم فدراسيون چه اقدامي انجام مي دهد.

خلعتبري در پايان تاکيد کرد: من از خدايم است براي تيم هاي کشورم بازي کنم و بتوانم به فوتبالم در ايران ادامه دهم اما دستم بسته است و فعلا منتظر هستم تا ببينم چه مي شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 283
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 467
  • بازدید سال : 1,356
  • بازدید کلی : 16,418