loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 17 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، خسرو حيدري هافبک تيم استقلال در خصوص آخرين وضعيت خود اظهار داشت: اين روزها در حال انجام تمرينات فيزيوتراپي هستم و فکر مي‌کنم اين روند را بايد تا پايان هفته داشته باشد. همه تلاشم بر اين است تا بتوانم از اولين بازي در خدمت استقلال باشم.

وي در خصوص اينکه امسال در چه پستي براي استقلال به ميدان خواهد رفت، گفت: خودم دوست دارم تا در دفاع راست بازي کنم ولي تشخيص اين مهم بر عهده کادر فني است.

حيدري ضمن تمجيد از عملکرد استقلال در فصل نقل‌ و‌ انتقالات تصريح کرد: به نظرم استقلال امسال حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. تمديد قرارداد اين همه بازيکن خوب کار هر مديري نيست و فقط از دکتر فتح‌الله‌زاده برمي‌آيد. با اين شرايط فکر مي‌کنم امسال بتوانيم به ستاره سوم برسيم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 528
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 572
  • بازدید ماه : 712
  • بازدید سال : 1,601
  • بازدید کلی : 16,663