loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 17 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

خاوير زانتي، مدافع با تجربه اينتر فصل گذشته در ديدار برابر پالرمو در رقابت‌هاي سري A دچار آسيب ديدگي‌ شد تا شش ماه خانه نشين شود.

به گزارش ايسنا ، آسيب ديدگي‌ شديد کاپيتان نرآتزوري باعث شد تا بسياري از پايان دوران بازيگري او سخن به ميان آورند، اما "تراکتور" اينتر با وجود پا به سن گذاشتن هنوز به بازنشستگي فکر نمي‌کند.

زانتي در گفت‌وگويي که با شبکه TYCSPORT داشت، گفت: بعد از آسيب ديدگي‌ شديد در فصل گذشته هيچ وقت به بازنشستگي فکر نکردم، بلکه برعکس اين آسيب ديدگي‌ باعث شد تا انگيزه‌ام براي درخشش در مستطيل سبز بيشتر و بيشتر شود. اميدوارم که هر چه زودتر به سلامت کامل برسم تا تيم محبوبم را همراهي کنم. سلامتي مهم‌ترين چيزي است که در حال حاضر در پي آن هستم. بايد اعتراف کنم پس از مصدوميت شديد فصل گذشته احساس ناراحتي و ناکامي کردم، اما لحظه‌اي به بازنشستگي فکر نکردم

زانتي با وجود درخشش در اينتر به تيم ملي فوتبال آرژانتين در جام جهاني 2006 و 2010 دعوت نشد. او اميدوار است که در فهرست آلبي سلسته براي جام جهاني 2014 قرار گيرد: " اگر به تيم ملي دعوت شوم آن را قبول مي‌کنم. دوست دارم پيراهن آرژانتين را در جام جهاني برزيل بر تن کنم. "

فصل جديد نوزدهمين فصل حضور زانتي در اينتر است، او در پايان مصاحبه خود با شبکه TYCSPORT، ‌تاکيد کرد که مي‌خواهد پس از بازنشستگي، مربيگري در اينتر را آغاز کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 1,099
  • بازدید کلی : 16,161