loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 15 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

صادق درودگر در پايان جلسه مديران باشگاه‌هاي بدهکار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از کفاشيان، نبي، تاج و حسن‌زاده تشکر مي‌کنم که تعامل خوبي با باشگاه‌ها ايجاد کردند تا کساني که واقعا بدهکارند، بدهي خود را بدهند البته در مورد نحوه اجراي اين مسئله بهتر است حسن‌زاده و کفاشيان صحبت کنند. اما بدهي‌هاي باشگاه ملوان مربوط به زمان مديرعاملي من و مالکيت حسين هدايتي نمي‌شود.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: اين بدهي‌ها مربوط به سال‌هاي 89-90 و 90-91 است که شرکتي با شماره ثبت ديگري مسئوليت باشگاه را بر عهده داشته است. البته ما امضا داديم تا از محل درآمدهاي باشگاه ملوان اين بدهي‌ها کاسته شود. اما بايد منطقه آزاد انزلي بدهي‌ها را پرداخت کند. ضمن اينکه از رئيس‌ جمهور هم تشکر مي‌کنم. ايشان بقايي را مامور کردند تا وضعيت بدهي‌هاي منطقه آزاد و ملوان مشخص شود.

وي در مورد صحبت‌هاي برخي از بازيکنان جدا شده ملوان از اين باشگاه گفت: در آغاز فصل جديد هر فردي که در مورد من صحبت کند، پاسخي به آن نمي‌دهم زيرا اين اتفاق فقط باعث حاشيه‌سازي براي ملوان است و به همين دليل هم من از حق خودم مي‌گذرم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 332
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 376
  • بازدید ماه : 516
  • بازدید سال : 1,405
  • بازدید کلی : 16,467