loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 19 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم ملي واليبال آلمان در نشست خبري پس از بازي برابر ايران اظهار کرد: مربي بودن خيلي دشوار است. ديروز يک نفر از من پرسيد چرا بد بازي کرديم و امروز من مي‌پرسم چرا خوب بازي کرديم. يک مربي هميشه فکر مي‌کند که خوب باشد. گاهي تيمش خوب نيست و گاهي مثل امروز عملکرد مناسبي دارد.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: در اين بازي بازيکنانم هرچه از آن‌ها خواستم را انجام دادند. پس من امروز مربي خوبي بودم يعني مي‌توانيم در 24 ساعت عوض شويم.

هينن خطاب به خبرنگاران گفت: درباره مسابقه بايد بگويم که سرويس، دفاع، پاس و حمله بهتري داشتيم و اين‌ها کافي بود تا برنده بازي شويم. من با آقاي ولاسکو موافقم که ايران نتايج خوبي گرفت اما در اين بازي بازيکنان من خيلي بهتر کار کردند.

سرمربي تيم ملي واليبال آلمان در پاسخ به اين سوال که آيا تمام اين برد را نتيجه مربي‌گري خود مي‌دانيد يا نه بيان کرد: به عنوان مربي ايده دارم که چطور بازي کنيم. گاهي ايده من جواب مي‌دهد و گاهي نه. در هر حال امروز بازيکنان من ايده‌هاي من را انجام دادند و برنده شديم. اين مسابقه را بازيکنانم بردند اما بازي نخست را من باختم. ايران ديروز خيلي خوب بود و من تحت تاثير قرار گرفتم.

هينن در پاسخ به سوال خبرنگار ديگري مبني بر اينکه چرا صبح امروز در تمرين واليباليست‌ها به ملي‌پوشان ايران گفتيد نياز به تمرين نداريد، گفت: ايراني‌ها در بازي نخست فوق‌العاده بودند و من نيز به آن‌ها گفتم که خيلي خوب بوديد. اگر آن‌ها همانند بازي نخست بازي مي‌کردند باز هم ما به مشکل مي‌خورديم.

هينن در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه آيا بهتر نيست در اين مسابقه‌ها که همه به دنبال يادگيري هستند از ولاسکو چيزهايي مثل عدم اعتراض به داوري را ياد بگيريد تصريح کرد: ولاسکو مربي بزرگي است و نمي‌توان او را با من مقايسه کرد. هيچ وقت بعد از مسابقه درباره داوري حرف نمي‌زنم. اما در جريان بازي وقتي سرويس ما داخل مي‌خوابد اما اوت مي‌گيرند، بايد اعتراض کنيم.

خبرنگاري از هينن پرسيد آيا قبول داريد در جريان بازي بخصوص در ست دوم با شانس ايران را شکست داديد گفت: ما در ست دوم برنده شديم بازي نزديک بود که ما در آن پيروز شديم من منظور شما از شانس را نمي‌فهمم.

خبرنگار ديگري از سرمربي آلمان پرسيد قبول داريد چند تصميم اشتباه داور مسير پيروزي شما را هموار کرد که او گفت: هيچ وقت پس از مسابقه نجنگيد. مبارزه در جريان بازي است. بعد از بازي همه چيز تمام شده است. من در جريان بازي هميشه مي‌خواهم ببرم اما پس از مسابقه همه، دوستان من هستند.

هينن در پايان تيم ملي برزيل را قهرمان اين دوره از ليگ جهاني معرفي کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 268
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 312
  • بازدید ماه : 452
  • بازدید سال : 1,341
  • بازدید کلی : 16,403