loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 19 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

ژوزه مورينيو براي دومين بار هدايت آبي‌پوشان شهر لندن را در اختيار گرفت تا حضور مجددي روي نيمکت چلسي داشته باشد.

سرمربي چلسي در آستانه آغاز بازي‌هاي چلسي در فصل جديد فوتبال اروپا تاکيد کرد تيمش امسال در همه جام‌هاي پيش‌رو مدعي قهرماني است و هيچ اولويتي براي قهرماني ندارد.

مورينيو بدون اشاره به اين که کدام مسابقات براي او در فصل آينده مهم است، گفت :‌ برايم فرق نمي‌کند کدام ليگ يا بازي مهم است. براي من بازي بعدي تيمم مهم است. اگر بازي بعدي در ليگ قهرمانان باشد، ليگ قهرمانان برايم مهم مي‌شود. مي‌دانم که در فوتبال انگليس ليگ برتر اهميت زيادي دارد. مي‌خواهيم در تمام بازي‌هايمان با ذهنيت پيروزي وارد ميدان شويم. اولويتي در تيم چلسي ندارم بلکه مي‌خواهم در تمام مسابقاتي که پيش‌رو داريم با يک ريتم مشخص و ذهنيت پيروزي وارد ميدان شويم.

مورينيو در ادامه با اعلام اينکه در ليگ برتر انگليس دو تيم منچستريونايتد و منچستر‌سيتي دو رقيب اصلي در فتح ليگ برتر هستند، درباره رقيبان تيمش در ليگ قهرمانان اروپا گفت:‌ در ليگ قهرمانان اروپا حريفان بيشتري داريم و به همين خاطر فتح ليگ قهرمانان سخت‌تر از ليگ برتر است اما تمام تلاش خود را در ليگ قهرمانان خواهيم کرد و تا پايان در اين رقابت‌ها خواهيم جنگيد.

سرمربي چلسي درباره بازي آينده تيمش با سينگ‌هاي تايلند که منچستريونايتد را هفته گذشته شکست داد، گفت: مي‌خواهم با ترکيب هجومي تيمي متفاوت را روانه ميدان کنم.‌ از شکست بدم مي‌آيد. بازيکنان هم دوست ندارند شکست بخورند. قطعا فردا در بازي دوستانه خود نتيجه خوبي خواهيم گرفت؛ با اين حال شکست به معناي زانوي غم بغل گرفتن نيست و هيچ چيز را در تيم من تغيير نمي‌دهد. روحيه پيروزي براي من بسيار مهم است. اگر بتوانيد در بازي‌هاي دوستانه خود هم پيروز شويد به هدف خود رسيديد.

سرمربي چلسي در پايان درباره خريد احتمالي وين روني براي تيمش در فصل نقل‌وانتقالات گفت:‌ مربيان تيم‌هاي بزرگ تا پايان روز 31 اوت درگير نقل‌وانتقالات هستند. اين اتفاقي قديمي در فوتبال است که هميشه شايعه‌هاي زيادي در اين فصل به گوش برسد و در پايان پس از شايعات زياد اتفاقي که بايد رخ دهد، به وقوع مي‌پيوندد. در حال حاضر از تمامي بازيکناني که در اختيار دارم، راضي هستم و به بازيکنان ديگري فکر نمي‌کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 252
  • بازدید سال : 1,141
  • بازدید کلی : 16,203