loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 19 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

هاشم بيگ زاده مصاحبه مفصلي با سايت گل انجام داده و از احوالات اين روزهاي خودش و تيم استقلال گفته :

اردو چطور بود؟

خوب بود.يک بازي خوب انجام داديم که خيلي به اعتماد به نفسمان کمک کرد.بچه هاي قديم و جديد باهم هماهنگ شدند. پنجشنبه هم يک بازي دوستانه داريم با ذوب آهن که باعث هماهنگي بيشتر ما مي شود.

بازيکنان جديد مي توانند کمک کنند؟

آقاي قلعه نوعي اين بازيکنان را با برنامه آورده ومطمئناًتوانايي هاي آنها را مي شناخته است.

نظرت در مورد رفتن جباري چيست؟

ما ديگر بايد عادت کنيم. به شخصه ناراحت شدم اما استقلال بايد با نبود جباري بسازد. اميدوارم بازيکنان جديد بتوانند جايگزين خوبي براي مجتبي جباري باشند.

چه کساني به عنوان جايگزين مجتبي به استقلال آمده اند؟

فکر کنم فقط جمشيديان...

فقط يک نفر..کافيست؟

خب يکي دو نفر ديگر هم هستند که بتوانند در آن پست بازي کنند.

در ضمن آقاي قلعه نوعي کارش را بلد است و مي دانند از بازيکنان چطور بر اساس توانايي هايشان بازي بگيرد.

هاشم تو يکي از بازيکنان خوب ليگ هستي.خودت مي داني که براي رسانه ها جذاب نيستي؟

تا حالا به طور دقيق به اين موضوع فکر نکردم که ببينم علت چيست. اما دفعه اولي هم که کي روش مرا دعوت کرد خيلي ها موضع گرفتند و نمي دانم اين برنامه براي چه بود.

برنامه ريزي شده بود؟..پاي دشمني وسط بود؟...

هرچه که بود اما اين را مي دانم وقتي خدا بخواهد تمام ايران که هيچ تمام دنيا هم جمع شوند نمي توانند تو را خرابت کنند. خدا به من عزت داد تا همه چيز به نفع من تمام شود.

چند قهرماني در کارنامه داري؟

تا امروز من 4بار در ليگ برتر قهرمان شدم و 1بار جام حذفي و 1صعود هم که با تيم ملي به جام جهاني دارم و حالا مي خواهم با استقلال قهرمان آسيا شوم تا کلکسيون اين افتخارات را کامل کنم.

براي جام جهاني برنامه ريزي کرده اي؟

بله تمريناتم را بيشتر کرده ام.با برنامه ريزي پيش مي روم و تلاشم را بيشتر کرده ام تا بتوانم با لياقت کامل در جام جهاني شرکت کنم.

امسال استقلال مي تواند از عنوان سال قبلش دفاع کند؟

بايد از اين عنوان دفاع کند ما اين توانايي را داريم البته الان در 8تيم آسيا هم هستيم و تلاشمان را هم براي آسيا بايد بکنيم تا قهرمان آسيا شويم.

حريفان استقلال در ليگ چه تيمهايي هستند؟

سپاهان و تراکتور خيلي مدعي هستند اما بايد پرسپوليس را هم با دايي در نظر بگيريم. به اين چند تيم بايد فولاد و راه آهن را هم اضافه کرد که حريفان سختي هستند.

راستي قرار بود به راه آهن بروي؟

خب يک صحبتهايي کرده بودم به توافق هم رسيده بودم اما خب ديدم استقلال تيم خيلي بزرگي است و خودمان قهرمانش کرديم بهتر است بمانم و در خدمت اين تيم بزرگ باشم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 350
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 394
  • بازدید ماه : 534
  • بازدید سال : 1,423
  • بازدید کلی : 16,485