loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 18 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

تياگو آلکانترا با قراردادي چهار ساله به ارزش 25 ميليون يورو انتقال خود به بايرن‌ مونيخ را قطعي کرد.

هافبک اسپانيايي سابق بارسلونا که در تيم کاتالاني شاگرد پپ گوآرديولا بود، پس از امضاي قرارداد با بايرن‌ مونيخ در گفت‌وگو با سايت اين باشگاه، با خوشحالي از پيوستن به بايرن‌ مونيخ، گفت: بي‌اندازه خوشحالم که به تيم مدنظرم پيوستم. اگر قرار باشد يک روز در زندگي‌تان خوشحال باشيد، امروز آن روز من است. خوشحالم که عضوي از باشگاهي همچون بايرن‌ مونيخ شدم.

تياگو درباره علت بستن قرارداد با بايرن‌ مونيخ، گفت: علاوه بر پيشينه باشگاه، حضور پپ گوآرديولا عامل اصلي من در بايرن‌ مونيخ بود. بايرن‌ مونيخ تيمي است که فوتبال را زيبا بازي مي‌کند و مطمئنم که با حضور پپ گوآرديولا بازي زيباي بايرن‌ مونيخ بهتر هم خواهد شد. من و پپ همديگر را سال‌هاست که مي شناسيم. او مربي است که هميشه به من انگيزه و اعتماد به نفس داده است و من هميشه طرفدار فوتبال و فلسفه گوآرديولا هستم. مربياني همچون او در فوتبال دنيا زياد نيستند و قطعا دليل اصلي حضور من در بايرن‌ مونيخ بود.

تياگو آلکانترا در بايرن‌ مونيخ در کنار هموطن اسپانيايي‌اش خاوي مارتينس بازي خواهد کرد.

تياگو در پايان درباره بازي در کنار خاوي مارتينس گفت: با او قبل از پيوستن به بايرن‌ مونيخ صحبت کرده‌ام و او چيزهاي مثبتي درباره حضور من در بايرن‌ مونيخ به من گفت. او به من گفت مونيخ شهري ديدني با فضاي بسيار جالب و شور و شوق بالاي فوتبالي است. اميدوارم که بتوانم بازي‌هاي زيبايي را براي بايرن‌ مونيخ انجام دهم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 676
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 720
  • بازدید ماه : 860
  • بازدید سال : 1,749
  • بازدید کلی : 16,811