loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 16 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)
مريم ايراندوست درباره نايب قهرماني تيم ملي فوتسال بانوان در آسيا و ناکامي فوتبال بانوان در رقابت‌هاي مقدماتي جام‌جهاني گفت: فوتسال بانوان قدمت بيشتري در ايران دارد و با مربي بسيار خوب و باتجربه خود توانست نتيجه خوبي را در رقابت‌هاي آسيايي بگيرد. اين مربي شناخت کاملي از بازيکنانش داشت و با نتيجه‌اي که گرفت، ثابت کرد که مربيان داخلي مي‌توانند براي تيم‌هاي ملي مفيد باشند. عملکرد شهرزاد مظفر بسيار خوب بود.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: درباره نتيجه‌اي که فوتبال بانوان گرفت، نمي‌توانم نظري بدهم چون نمي‌دانم در مسابقات چه اتفاقي افتاده است، اما احساس مي‌کنم حرکت روبه‌جلويي براي فوتبال اتفاق افتاده است. اگر نگاه کنيم مي‌بينيم که ما در تيم ملي فوتبال بانوان در رده جوانان توانستيم نتايج خوبي را بگيريم. من به آينده فوتبال اميدوار هستم چون ديگر در ميادين بين‌المللي زنگ تفريح نيستيم و اين پتانسيل وجود دارد تا رو به جلو حرکت کنيم.

ايراندوست در پاسخ به اينکه چرا براي تيم ملي فوتبال بانوان در رده جوانان با وجود نتايج خوبي که گرفت برنامه‌ريزي خاصي وجود ندارد و آنها به امان خدا رها شده‌اند، گفت: زماني که از ويتنام برگشتيم، من برنامه‌هاي خود را در رده جوانان به فدراسيون دادم اما به دليل ترافيک اردوهاي تيم ملي عنوان کردند که گنجايشي براي برگزار کردن اردويي ديگر وجود ندارد. فکر مي‌کنم بانوان بايد در مسير خود نتيجه‌اي را کسب مي‌کردند که به مسوولان ثابت کنند در ميادين بين‌المللي توانمند هستند و حالا اين اتفاق افتاده است و تيم فوتسال بانوان با دو سال اردو و برنامه‌ريزي دقيق توانست نتيجه بگيرد.

سرمربي سابق تيم ملي فوتبال بانوان افزود: بايد از شکست فوتبال تجربه خوبي بگيريم و مطمئن باشيم اگر برنامه ريزي دقيقي داشته باشيم مي‌توانيم در آينده نتيجه مطلوبي را کسب کنيم. مطمئن هستم که تجربه شکست فوتبال بانوان به نفع ما بود.

ايراندوست که يکي از گزينه‌هاي مطرح براي سرمربيگري تيم ملي فوتبال بانوان است، در اين باره به ايسنا گفت: فدراسيون فوتبال از من برنامه خواسته است اما در مجموع يک امکاناتي هست که ما مي‌خواهيم و بايد آنها فراهم شود. در اين صورت براي همکاري با فدراسيون تصميم مي‌گيرم.

وي در پاسخ به اينکه آيا مي پذيرد در سمتي غير از سرمربي روي نيمکت تيم ملي بنشيند، گفت: اگر قرار باشد به عنوان مربي در تيم ملي بزرگسالان باشم، ترجيح مي‌دهم در رده جوانان کار کنم، چون تجربه‌اي که دوره گذشته با تيم جوانان داشتم، تجربه بسيار خوبي بود.

ايراندوست در پاسخ به اين که چرا کاستا او را از کادرفني تيم ملي بانوان کنار گذاشت، گفت: اينکه چرا کاستا نخواست با من همکاري داشته باشد را بايد از خودش سوال کنيد، اما هيچ اختلافي بين ما وجود نداشت. حتي ما يک شب با هم بيرون رفتيم و مشکلي نبود. او هم دلايل خودش را داشت، شايد پذيرش نکاتي که ما به او گوشزد مي‌کرديم برايش سخت بود. در حال حاضر چون کاستا از ايران رفته است، ديگر دوست ندارم در اين باره صحبت کنم، اما احساس مي‌کنم کاستا تجربه کمي براي کار با بزرگسالان داشت. در مجموع مربي خارجي به تيم‌هاي پايه مي‌تواند کار کند، البته به شرطي که زمان کافي داشته باشد تا بتوان به نتيجه خوبي رسيد.

سرمربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي درباره وضعيت تيمش در آستانه آغاز فصل جديد ليگ برتر فوتبال بانوان گفت: تيم ما زودتر از تمام تيم‌ها براي حضور در ليگ آماده شده و تمريناتش را از 20 خرداد آغاز کرده است. وي ادامه داد: در فصل جديد بازيکناني همچون يوسف‌پور و طاهرخاني را از دست داده‌ايم و قنبرزاده و شاه‌ملک‌پور هم به دليل عمل رباط پا نمي‌توانند در ترکيب تيم حضور داشته باشند، اما دو بازيکن را از رده جوانان به تيم اضافه کرده‌ايم. امسال ملوان بندرانزلي با ترکيبي جديد و جوان در ليگ حاضر خواهند شد.

وي در پاسخ به اينکه آيا بازي‌هاي ملوان بندرانزلي در ورزشگاه تختي برگزار مي‌شود، گفت: جلسه‌اي با شوراي شهر و فرمانداري داشتيم و قرار بر اين شد که بازي اول تيم در استاديوم تختي برگزار شود و ادامه‌ برگزاري مسابقات تيم بستگي به تماشاگران دارد که اگر آنها چارچوب‌هاي موردنظر را رعايت کنند، مي‌توانيم تمام بازي‌هاي خود را در طول فصل در اين ورزشگاه برگزار کنيم.

سرمربي تيم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلي درباره قهرماني در فصل پيش رو گفت: تلاش ما اين است که در کورس قهرماني باقي بمانيم، اما امسال تيم‌ها با قدرت بيشتري در ليگ حاضر خواهند شد و پيش‌بيني قهرمان فصل بسيار سخت است.

ايراندوست درباره کيفيت ليگ برتر فوتبال بانوان گفت: از سال 84 که مسابقات فوتبال بانوان برگزار مي‌شود، سال به سال سطح کيفي رقابت‌ها پيشرفت کرده و با اينکه ضعف‌هايي هم وجود داشته اما شرايط بهتر شده است.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 228
  • بازدید ماه : 368
  • بازدید سال : 1,257
  • بازدید کلی : 16,319