loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 16 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

استيون جرارد، هافبک با سابقه ليورپولي‌ها که از ابتداي دوران بازي‌اش براي اين تيم توپ زده است، تصميم گرفت که قرارداد خود را دو سال ديگر تمديد کند و به اين ترتيب اين هافبک تا 2015 در آنفيلد خواهد ماند.

به گزارش ايسنا ، کاپيتان ليورپول پس از امضاي تمديد قرارداد با باشگاه ليورپول در گفت‌وگو با سايت اين باشگاه، گفت: فکر مي‌کنم همه مي‌دانند ليورپول براي من چقدر اهميت دارد. سال‌هاي سال است که در اينجا توپ مي‌زنم. امروز روز خوب و با شکوهي نه تنها براي من، بلکه براي خانواده‌ام نيز بود. خيلي خوشحالم که توانستم قراردادم را با تيم محبوبم تمديد کنم. تمديد قرارداد من در بهترين زمان ممکن صورت گرفت، زيرا هنوز بازي‌ها شروع نشده و من مي‌توانم با تمرکز کامل فصل جديد ليگ برتر را آغاز کنم.

استيون جرارد اولين بار در دسامبر 1998 اولين بازي خود را براي ليورپول انجام داد و از آن زمان تاکنون يکي از بازيکنان تاثيرگذار اين تيم بوده، طوري که خيلي‌ها استيون جرارد را به عنوان يکي از سه بازيکن برتر تاريخ ليورپول به حساب مي‌آورند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 263
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 307
  • بازدید ماه : 447
  • بازدید سال : 1,336
  • بازدید کلی : 16,398