loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 21 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
پژمان نوري پس از حضور در هيئت فوتبال استان تهران در مورد شرايط قراردادهاي جديد گفت: براي تکميل مشخصاتمان در هيئت فوتبال حاضر شديم، شرايط را نمي‌دانم به چه شکلي است اما مطمئنا وضعيت امسال به نفع بازيکنان نيست و بيشتر به نفع باشگاه‌ها است.

به نقل از فارس،وي در مورد اينکه با اين وضعيت قراردادها محرمانه شده و ممکن است پول هاي ميلياردي جابجا شود عنوان کرد:بهتر است همه تمرکزمان را روي مسائل بهتري بگذاريم و صحبت‌ در مورد اين مسائل کمکي به ما نمي‌کند، بايد به فکر جام جهاني باشيم و هدفمان را مشخص کنيم اين گونه حرف ها براي خانم‌هاست نه آقايان . بايد کمک کنيم تا همه به جايگاهمان برسيم.

هافبک استقلال در مورد مشکلش با صادق درودگر اظهار داشت: من با باشگاه ملوان مشکلي نداشتم بلکه مسئله ما با مدير عامل اين تيم بود.دورودگر گفته بود براي من متاسف است و من هم گفتم آنها فقط وعده و وعيد مي‌دهند و اصلا صادق نيست.من پارسال هم از پرسپوليس و اف سي سئول پيشنهاد داشتم اما در ملوان ماندم، قراردادم در سال گذشته 750 ميليون تومان بود که فقط 300 ميليون آن را گرفتم. آنها طوري وانمود مي کردند که انگار رفتن من به خاطر پول بوده است در حالي که گفتم گذر زمان خيلي مسائل را مشخص مي‌کند.

وي در مورد شرايط استقلال گفت: استقلال نفرات خوبي را جذب کرده و اسکلت اصلي تيم حفظ شده است، البته ما نياز به زمان داريم تا بيشتر هماهنگ شويم چرا که تيممان کار را دير شروع کرده است.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 277
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 321
  • بازدید ماه : 461
  • بازدید سال : 1,350
  • بازدید کلی : 16,412