loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 17 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)
منچسترسيتي در فصل قبل هيچ جامي را به دست نياورد و همين مسئله باعث شد تا مالک اماراتي اين باشگاه روبرتو مانچيني را از کار برکنار کند و مانوئل پيگريني را جايگزين وي کند.

به گزارش ايسنا، پيگريني در نخستين نشست خبري خود با منچسترسيتي قول بازيهاي زيبايي را به تماشاگران تيمش داد. او گفت: تماشاگران منچستر سيتي تيم متفاوتي را در فصل جديد خواهند ديد.اطمينان دارم که منچستر سيتي بازيهاي زيبايي را به نمايش خواهد گذاشت چرا که اين فلسفه مربيگري من است و آن را در تمام تيم هاي که بر عهده گرفته ام پياده کرده ام. تلاش خواهيم کرد تا در بازيهاي خارج خانه به پيروزي برسيم و با کيفيتي بالا ظاهر شويم. فوتبال زيبا را دوست دارم و در تيم هاي همچون سن لورنزو،ريور پلاته،ويارئال،رئال مادريد و مالاگا که سابقه کار در آنها را دارم اين سبک را در دستور کار قرار داده ام . مي خواهم در منچستر سيتي هم به اين روند ادامه دهم.

منچستر سيتي با هدايت مانچيني در ليگ قهرمانان اروپا نااميد کننده ظاهر شد و حتي نتوانست از مرحله گروهي صعود کند به نظر مي رسد که نخستين وظيفه پيگريني حضور موفق با "همشهريها" در ليگ قهرمانان اروپا است اما خود اين مربي شيليايي نظر ديگري دارد" سران منچستر سيتي هيچ پيش شرطي را براي من قرار نداده اند. آنها از من نخواسته اند که بر روي رقابتي خاص تمرکز کنم. از نظر من رقابت در ليگ برتر انگليس و ليگ قهرمانان اروپا به يک اندازه اهميت دارد و هيچ کدام از آنها بر ديگري برتري ندارد.بايد به ناکامي منچستر سيتي در ليگ قهرمانان اروپا پايان دهيم اما نبايد رقابت هاي ليگ برتر انگليس را ناديده بگيريم.تلاش مي کنيم تا در هر دو رقابت بهترين عملکرد را از خود نشان دهيم. بهترين لحظات تاريخ باشگاه منچستر سيتي با قهرماني در ليگ برتر انگليس در دو فصل پيش رقم خورد مي خواهيم بار ديگر اين لحظات دل انگيز را تکرار کنيم.

پيگريني درباره اين سوال که آيا جدي ترين رقيب شما در ليگ برتر انگيس منچستر بونايتد است اينگونه جواب داد: من چنين نظري ندارم چرا که در ليگ برتر انگليس تيم هاي قدرتمند ديگري همچون آرسنال،چلسي و تاتنهام هم حضور دارند.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 654
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 698
  • بازدید ماه : 838
  • بازدید سال : 1,727
  • بازدید کلی : 16,789