loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 15 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

"مسعود ابراهيم زاده" گفت: شرايط تيم روز به روز بهتر مي شود و تمرينات شادابي برگزار مي شود. با پايان کارهاي بدنسازي، رفته رفته فشار تمرينات کمتر شده است و به تدريج کارهاي تاکتيکي و رواني روي بازيکنان انجام مي شود.

به گزارش ايسنا ، وي درباره ي نفرات جذب شده چنين عنوان کرد: امسال، تراکتورسازي از خط دروازه گرفته تا خط حمله، بازيکن جذب کرده است و همه ي نفرات جذب شده، از بهترين هاي ايران به شمار مي روند. کريم انصاريفرد، سعيد دقيقي و علي کريمي، همه و همه از بازيکناني هستند که هر تيمي آرزوي داشتنشان را دارد. اميدوارم با پيوستن اين بازيکنان به تراکتور و کمک آن ها، بتوانيم امسال دل هواداران پرشورمان را شاد کنيم و مقام قهرماني را که به آن ها بدهکار هستيم، تقديم آن ها کنيم.

ابراهيم زاده در خصوص پستي که امسال بازي خواهد کرد، خاطرنشان کرد: طبق صحبت هايي که با آقاي مجيد جلالي داشتم، فکر مي کنم امسال بيشتر در دفاع چپ بکار گرفته شوم؛ اما در هر جايي که سرمربي از من بخواهد، با تمام وجود بازي خواهم کرد و اگر در خط حمله نيز بازي کنم، نگراني بابت ترافيک بودن اين خط ندارم، زيرا امسال تصميم دارم با تمام وجود تلاش خود را بکار گيرم تا جواب اعتماد سرمربي را بدهم.

وي درباره ي بازي روز چهارشنبه با پرسپوليس نيز گفت: بازي با پرسپوليس باتوجه به اينکه بازي اول ليگ سيزدهم است، تيمي که آمادگي بيشتري داشته باشد، موفق تر خواهد بود و تيم ما نيز آمادگي بالايي دارد. جداي از اين بحث ها، هوادارانمان نيز مثل سال هاي گذشته، ما را در آزادي تنها نخواهند گذاشت و با اين که گفته مي شود 10 درصد ورزشگاه در اختيار تراکتوري ها قرار داده خواهد شد، اما اين صحبت هرساله عنوان مي شود و هواداران ما نصف ورزشگاه را پر مي کنند.

وي افزود: با توجه به حضور سه بازيکن پرسپوليسي در ترکيب تيم تراکتور، مخصوصاً علي کريمي، اگر هواداران پرسپوليس نيز کريمي را تشويق کنند، به نفع تيم ما خواهد بود و به همين دليل مي توانم بگويم که ميزبان بازي با پرسپوليس، تراکتور است.

مسعود ابراهيم زاده درباره ي مجيد جلالي و هدف تراکتور فصل آينده اظهار کرد: آقاي جلالي با توجه به سابقه اي که دارد، مربي با دانش و به روزي است و امسال هدف ما قهرماني در ليگ برتر است و تمام تلاش خود را مي کنيم تا در آسيا نيز، نتايج سال گذشته را جبران کنيم.

وي در پايان درباره ي مصدوميت خود گفت: در تمرينات چند روز پيش بود که همسترينگ پايم کش آمد و با ام آر آيي که گرفته شد، متوجه شدم هشت سانتي متر پارگي همسترينگ دارم. فکر مي کنم 15 الي 20 روز طول درمانم باشد؛ اما تمام تلاش خود را مي کنم تا زودتر به ميادين باز گردم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 320
  • بازدید سال : 1,209
  • بازدید کلی : 16,271