loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 23 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)
حميدرضا علي عسگر درباره شرايط تيمش اظهار داشت: خوشبختانه شرايط بسيار خوبي داريم. بازي خوبي هم با فولاد انجام داديم که بسيار مفيد بود. اين بازي مثل يک بازي رسمي بود؛ هم تماشاگر، هم داور؛ همه چيز مثل يک ديدار رسمي برگزار شد. شرايط طوري شده بود که هيچ کدام از دو تيم دوست نداشتند ببازند و به همين خاطر محکم بازي کردند.

به گزارش اوج ، وي درباره اينکه اولين شکست پرسپوليس با دايي رقم خورد، خاطرنشان کرد: به هر حال نمي شود همه بازي ها را پيروز شويم اما در بازي هاي دوستانه بيشتر بايد دنبال اين باشيم که نقاط قوت و ضعف مشخص شود. مهم نيست که مقابل فولاد شکست خورديم. مهم اين است در ليگ عملکرد خوبي داشته باشيم.

هافبک پرسپوليس درباره ديدار با تراکتورسازي در هفته اول ليگ گفت: بازي سختي داريم. تراکتور تيمي بسيار خوب و قدرتمند است. با حضور جلالي قطعا اين تيم حرف هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت. با اين حال من فکر مي کنم با حمايت هوادارانمان مي توانيم اولين پيروزي را جشن بگيريم.

علي عسگر درباره رفتن کريم انصاري فرد به تراکتورسازي تاکيد کرد: کريم بازيکن خوبي است و اينطور انتخاب کرد که به تيم ديگري برود. براي او در تراکتورسازي آرزوي موفقيت مي کنم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا در بازي پرسوليس و تراکتورسازي حضور کريمي و انصاري فرد مقابل تيم سابقشان باعث ايجاد تشنج نمي شود، عنوان کرد: من اميدوارم اينطور نشود. به هر حال کريمي اسطوره پرسپوليس بوده و هست. هواداران ما اولويتشان تشويق پرسپوليس است اما قطعا اسطوره شان را هنوز هم دوست دارند. امکان ندارد کريمي از دل هواداران پرسپوليس بيرون برود. براي کريمي آرزوي موفقيت مي کنم و قطعا هواداران ما هم مي دانند چه اتفاقاتي رخ داده است.

علي عسگر در پايان افزود: در سال جديد با توجه به 16 تيمي شدن ليگ همه تيم ها قدرتمند هستند اما من اطمينان دارم حداقل يک جام کسب مي کنيم و اگر هم بشود دو جام را مي گيريم.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 467
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 511
  • بازدید ماه : 651
  • بازدید سال : 1,540
  • بازدید کلی : 16,602