loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 26 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (1)

اين ملي پوش غنايي که سابقه بازي در ليگ هايي مانند يونان، آلمان و اسپانيا را دارد، به تازگي  به فولام پيوست و اکنون از دورنماي بازي در ليگ برتر بسيار هيجان زده است.

او در گفتگو با سايت اختصاصي باشگاه لندني گفت:" هر فوتباليستي روياي بازي در ليگ برتر را دارد.

بازيکنان بزرگي در اين ليگ بازي مي کنند. من در لاليگا هم بودم؛ آنجا هم ليگ خوبي است اما من هميشه دوست داشتم به ليگ برتر بيايم، به خاطر زبان، سبک بازي و همين طور شيوه بازي خودم. خوشحالم به باشگاهي مانند فولام آمده ام.

فولام چند سال قبل هم مي خواست من را به خدمت بگيرد و اين سومين بار بود که براي خريد من پيشنهاد مي دادند. خوشحالم که در نهايت اين انتقال نهايي شد.

آنها علاقه و اعتماد زيادي به من نشان دادند. با خانواده ام تماس گرفتم و گفتم ديگر تمام شد. مي توانم اينجا روزهاي شادي داشته باشم و فوتبال بازي کنم."

بواتنگ مي تواند اولين بازي اش در ليگ برتر را در ديدار خارج از خانه فولام مقابل ساندرلند انجام بدهد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط salam در تاریخ 1392/04/21 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت شما دوست عزیز .
من یه سایت ورزشی دارم که فرصت نمیکنم زیاد توش مطلب بزارم میخواستم بهتون بگم که اگه شما واقعا میخواین سایت ورزشی داشته باشین شما رو مدیر سایتم بکنم و با هم همکاری داشته باشیم هر چی هم که در اینده از سایت در اوردیم بینمون تقسیم میشه اگه قبول داشتین یا ایدیم رو ادد کنین یا به سایتم بیاین واعلام کنید
ایدیشکلکajjadakherat
سایت:soccerfans.ir
پاسخ : یلام عزیز .

شما چی اینجا مدیر نمیشید ؟

اینو باهم ی سایت خوب کنیم موافقید؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 936
  • بازدید کلی : 15,998