loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 18 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)
کادر فني بارسلونا اميدوار بود تا با جذب تياگو سيلوا ضعف خط دفاعي خود را برطرف کند، اما اين بازيکن برزيلي در جديد‌ترين اظهار نظر خود از ماندنش در پاري سن ژرمن خبر داد.

به گزارش ايسنا ، کاپيتان پاري سن ژرمن و تيم ملي فوتبال برزيل، گفت: همه روزنامه‌ها و سايت‌ها از جلسه من با ناصر الخليفي ، رييس باشگاه پاري سن ژرمن خبر دادند. آنها نوشتند که من مي خواهم براي پيوستن به بارسلونا با رئيس باشگاه مذاکره کنم اما بايد بگويم که چنين چيزي واقعيت ندارد. چنين جلسه‌اي برگزار نخواهد شد چرا که من تا سال 2017 با پاري سن ژرمن قرارداد دارم و نمي‌خواهم اين تيم را ترک کنم. من روزهاي خوبي را در فرانسه پشت سر مي‌گذارم و از بودن در پاري سن ژرمن خوشحال هستم.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 270
  • بازدید ماه : 410
  • بازدید سال : 1,299
  • بازدید کلی : 16,361