loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 14 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

فريده رشيدي نماينده وزن اول تيم ملي بانوان در نخستين ديدار خود، مقابل نماينده چين شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش فارس، وي در صحبت‌هاي خود اظهار داشت: اولين دوره حضورم در مسابقات قهرماني جهان است و تجربه چندان زيادي را ندارم. در اين مسابقات مقابل نماينده چين به هيچ عنوان استرس نداشتم و کار خودم را انجام مي‌دادم اما نتوانستم حريفم را شکست دهم.

وي افزود: در ايران رقباي زيادي دارم و بايد براي پوشيدن پيراهن تيم ملي دوباره تلاش کنم، اگر مي‌خواهم در ترکيب تيم اعزامي به کشورهاي اسلامي باشم کار سختي را پيش رو دارم اما بايد براي رسيدن به اين مهم تلاش کنم.

وي در مورد اينکه برخي‌ها پس از شکست او مقابل نماينده چين اظهار کرده بودند که استرس باعث شکست او شد، گفت: خيلي حرف‌ها در مورد من پس از شکستم مقابل نماينده چين زدند اما همه بدانند که اصلاً به هيچ عنوان استرس نداشتم. خيلي حرف‌ها براي گفتن دارم اما مي‌خواهم با عملکردم خودم را دوباره به همه ثبات کنم.

وي در پايان گفت: پس از شکستم برخي‌ها گفتند که ترسيده و به خاطر همين داخل شياپ چانگ نتوانسته پا بزند. اصلاً به اين صورت نبوده است، من در سه دوره قبل که در مسابقات شرکت کرده بودم بدون استرس به کارم ادامه دادم. متأسفانه در اين دوره با بدشانسي روبرو شدم و از دور رقابت‌ها حذف شدم. از همين جا از همه مسئولان فدراسيون و کادر فني که به من اعتماد کردند تشکر مي‌کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 479
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 523
  • بازدید ماه : 663
  • بازدید سال : 1,552
  • بازدید کلی : 16,614