loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 16 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

به نقل از سايت باشگاه استقلال، عليرضا منصوريان سرمربي تيم‌ملي اميد و پيشکسوت استقلال در خصوص نشست خود با مديرعامل استقلال اظهار داشت: بعد از جواد زرينچه، استقلال کاپيتاني در تيم ملي نداشته و از همين رو معتقدم که جواد نکونام به عنوان کاپيتان تيم‌ ملي و يک استقلالي واقعي بايد حفظ شود.

وي ادامه داد: به نظرم اين وسط بحث‌هايي پيش آمده که مديريت آقاي فتح‌الله‌زاده و همينطور امير قلعه‌نويي را مي‌طلبد. خود من با جواد طي اين چند وقت حرف زده‌ام و او خودش را يک استقلالي مي‌داند و صد البته که ما هم او را يک استقلالي واقعي مي‌دانيم.

منصوريان ادامه داد: به نظرم اين جلسه‌اي که برگزار شد خيلي مفيد بود چون الان شرايط استقلال طوري است که بايد همه استقلالي‌ها به اين تيم براي قهرماني آسيا کمک کنند و از همين رو فکر مي‌کنم که ظرف امروز يا فردا به همراه آقاي فتح‌الله‌زاده، يک افطاري ميهمان خانه امير قلعه‌نويي باشيم تا همه ‌چيز به خوبي پيش برود. من در آمدنم به استقلال، به امير قلعه‌نويي به عنوان يکي از سه نفري که در آبي‌پوش شدنم نقش داشتند مديون هستم و از همين رو فکر مي‌کنم دوستي في مابين ما به حل اين مشکل، کمک خوبي خواهد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 430
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 474
  • بازدید ماه : 614
  • بازدید سال : 1,503
  • بازدید کلی : 16,565