loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 19 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

سيد مهدي سيدصالحي اظهارداشت: چيزي تا شروع ليگ نمانده و به تدريج داريم از فشار تمرينات کم مي کنيم تا در شرايط بازي قرار بگيريم.

به گزارش اوج نيوز،وي در خصوص شکست پرسپوليس در بازي دوستانه مقابل سايپا ادامه داد: واقعا باخت در بازيهاي دوستانه هيچ اهميتي ندارد. هدف مربيان در بازيهاي اين چنيني محک زدن بازيکنان و بررسي نقاط ضعف تيم است که فکر مي کنم دايي هم در اين زمينه به آن چيزهايي که مدنظرش بوده دست يافته است.

سيدصالحي درباره حضور کريمي و انصاري فرد در تراکتور افزود: هردوي اين بازيکنان براي پرسپوليس زحمات زيادي کشيده اند و هواداران هميشه قدردان آنها خواهند بود. من فکر نمي کنم بين آنها و کريمي و انصاري فرد اتفاق بدي رخ بدهد.

وي با اشاره به رابطه خوبي که هواداران تراکتور داشته گفت: هميشه رابطه خوبي با هواداران تراکتور داشته ام. من حرمت نان و نمکي که با آنها خورده ام را نگه مي دارم و مي دانم که آنها هم خاطرات خوبي از حضور من دراين تيم دارند. من واقعا سال خوبي را در تراکتور داشتم و عزت زيادي در اين تيم به دست آوردم.

سيدصالحي در پايان خاطرنشان کرد: من به هر تيمي بروم با دل و جان بازي مي کنم و اين اخلاق فوتبالي من است. همانطور که در استقلال و سپاهان و تراکتور بوده ام براي پرسپوليس هم تمام توانم را مي گذارم تا جواب اعتمادي که دايي به من کرده را بدهم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 519
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 563
  • بازدید ماه : 703
  • بازدید سال : 1,592
  • بازدید کلی : 16,654