loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 21 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

محمد قاضي، پس از امضاي قراردادش با استقلال در اين باره، گفت: من قراردادم را با استقلال امضا کردم. ان‌شاءالله که سال خوبي در پيش‌رو داشته باشم. استقلال تيم بزرگي است و از بازيکنان ، کادر فني و مديريت بزرگي برخوردار است. امسال سال سختي است، چرا که در مراحل بالاي آسيا هستيم. قطعا اين مساله فشار زيادي را روي ما خواهد آورد، اما با همدلي مي‌توانيم به پيش رويم و دست پر بيرون بياييم. مي‌توانيم در آسيا موفق باشيم.

به گزارش ايسنا،او در ادامه با اشاره به اين که قراردادش يک ساله است و در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شد از آمدن به استقلال پشيمان است؟ بيان کرد: متاسفانه عده‌اي براي من حاشيه ايجاد مي‌کنند. من در اردو بودم، ولي چند روزنامه‌ نوشته اند که من از آمدن به استقلال پشيمانم. من نمي‌دانم اين صحبت‌ها را از کجا در مي‌آورند. در صورت ادامه اين وضعيت از آنها شکايت مي‌کنم. خدا را شکر خود آقاي قلعه‌نويي در جريان است. واقعا درست نيست که در خارج از اردو چنين صحبت‌هاي مطرح مي‌شود.

مهاجم اين فصل استقلال در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شد دليل ناراحتي او پاس ندادن بازيکنان به او بوده است؟ اظهار کرد: من اصلا تا قبل از بازي با ديناموکيف اوکراين بازي نکرده بودم که کسي بخواهد به من پاس بدهد يا ندهد. از طرفي ديگر من با همه بازيکنان استقلال رفيق هستم و با آنها در تيم ملي و در جاهاي ديگر بازي کرده‌ام. شرايط فني و رفاقتي استقلال خيلي خوب است. همه بزرگ‌تر هستند و اين صحبت‌ها مطرح نيست. من براي روزنامه‌ اي که اين صحبت‌ها را نوشته است، متاسفم . ان‌شاءالله که در طول فصل تلاش کنيم تا هواداران خوشحال شوند و دل آنها را با موفقيتمان شاد کنيم.

قاضي در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود سعيد شيريني، سرپرست پرسپوليس از او خواسته بوده که به پرسپوليس بيايد و شايد همين مساله شايعات را دامن زده است؟ گفت: من با آقاي شيريني چند مذاکره داشتم که براي طلب 360 ميليوني‌ام بود. من چکي از پرسپوليس دارم که هنوز پاس نشده است. در حاشيه اين جلسات سرپرست پرسپوليس از من خواست که به پرسپوليس برگردم،‌ ولي من به او گفتم وقتي در جايي قول دهم که مي‌مانم، روي حرفم خواهم ايستاد.

مهاجم استقلال در پايان با اشاره به موفقيت استقلال در آسيا، بيان کرد: همه ما وظيفه داريم که در موفقيت استقلال و کشورمان تلاش کنيم و من مي‌خواهم از استقلال به تيم ملي برسم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 239
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 283
  • بازدید ماه : 423
  • بازدید سال : 1,312
  • بازدید کلی : 16,374