loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 15 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

حسن زماني در مورد سوابق ورزشي خود گفت: در دهه 50 بازيکن نوجوانان و اميد استقلال در ملاير بودم که پس از آن به عضويت تيم بزرگسالان در آمدم. در دهه 60 عضو تيم فوتبال دانشگاه شهيد بهشتي شدم. همچنين عضو هيئت رئيسه فراکسيون مجلس پنجم و ششم بودم. مدتي نيز عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال بودم و اينها سوابق ورزشي من را تشکيل مي‌دهند.

به گزارش فارس، وي در مورد هدفش از حضور در هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: رشته اصلي من مديريت است و با توجه به سابقه ورزشي‌ که دارم با هدف خدمت به اين تيم بزرگ و براي برداشتن گوشه‌اي از کار و مشکلات استقلال به اين تيم آمدم.

زماني در مورد برنامه‌هاي مالي‌اي که براي استقلال دارد عنوان کرد: بايد اجازه دهيد تا در اولين جلسه هيئت مديره استقلال برنامه‌هاي خود را بيان و در مورد آنها تصميم‌گيري کنيد. مطمئنا براي درآمد‌زايي برنامه‌هاي خوبي داريم. اعتقاد ما اين است که باشگاهي با بزرگي استقلال پتانسيل خودکفايي مالي را دارد و تنها بايد راه‌هاي آن شناسايي شود. مطمئنا در اولين جلسه اين مسائل را پيگيري مي‌کنيم.

وي در مورد شناختش از مشکلات استقلال عنوان کرد: کاملا از اين مسائل اطلاع دارم همانطور که گفتم شروع کار ورزشي‌ام با اين تيم بوده و به دليل تعصب خاصي که به استقلال داشتم پيگير اخبار و مشکلات اين تيم بودم.

عضو هيئت مديره استقلال افزود: خوشبختانه اکنون استقلال وضعيت عالي‌ دارد اين تيم از لحاظ بازيکن و کادر فني خوب عمل کرده و مي‌خواهم اولين نويدي که به هواداران مي‌دهم اين باشد که با اين شرايط، استقلال ستاره زيباي سوم قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا را نيز بر روي پيراهن خود نصب خواهد کرد.

وي در پايان گفت: چون خودم از مجموعه ورزشي بودم و با مسائل فوتبال آشنا هستم فکر مي‌کنم بتوانيم به عنوان يک همراه کنار هواداران باشم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 951
  • بازدید کلی : 16,013