loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 16 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

بيست و يکمين دوره از مسابقات تکواندوي قهرماني جهان در حالي از 24 تيرماه به ميزباني مکزيک آغاز شده است که در دومين روز از اين مسابقات مسعود حجي زواره کاپيتان تيم ملي ايران با شکست حريفاني از کشور کاستاريکا، ازبکستان و کوبا به مرحله بعدي مسابقات راه يافت. حجي زواره در چهارمين ديدار خود به مصاف نماينده روسيه رفت و در ثانيه هاي آخر با نتيجه پنج بر يک از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مسعود حجي زواره در گفت وگو با خبرنگار فارس در اين‌باره اظهار داشت: براي حضور در مسابقات قهرماني جهان 6 ماه به طور مداوم و شبانه روزي در اردوها حضور داشتم و تنها به تمرين فکر مي‌کردم. همه کادر فني شاهد هستند که من چطور تمرين مي‌کردم، اما گويا تقدير چيز ديگري مي‌خواست.

وي افزود: در وزن پنجم همه بهترين‌هاي دنيا حضور داشتند. مارک لوپز قهرمان چندين دوره از مسابقات جهاني است که مقابل نماينده کوبا شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد، اما من نماينده کوبا را شکست دادم.

کاپيتان تيم ملي در ادامه گفت: متاسفانه در روز بازي نتوانستم از لحاظ روحي خودم را به شرايط خوبي برسانم و در پايان مقابل نماينده روسيه شکست خوردم. تنها اين را مي‌توانم بگوييم که شرمنده خانواده، کادرفني و مردم شدم. من نزديک پنج سال است که در اردوها حضور دارم و در اين مدت با تيم ملي به مسابقات مختلفي اعزام شده‌ام و هميشه يا مدال طلا و يا اينکه با نقره به ايران بازگشته‌ام، اما متاسفم از اينکه در اين دوره از مسابقات دستانم خالي ماند.

حجي زواره در مورد شکست مقابل نماينده روسيه خاطر نشان کرد: در چهارمين مرحله مقابل نماينده روسيه تا ثانيه هاي آخر بازي با نتيجه يک بر يک در حال به پايان رسيدن بود که متاسفانه در چند ثانيه آخر حريفم از فرصت استفاده کرد و با يک ضربه سر سه امتياز از من رفت و مقابل او شکست خوردم. البته دليل اتفاقي که برايم رخ داد را نمي‌دانم که آيا به خاطر استرس بود يا اينکه از لحاظ روحي و رواني نتوانسته بودم خودم را آماده کنم.

وي در مورد برنامه‌هاي خود پس از بازگشت به ايران گفت: پس از بازگشت مي‌خواهم مدتي را استراحت کنم و در واقع مدتي دور از ورزش باشم. قول مي‌دهم پس از بازگشتم دوباره همان مسعود گذشته باشم. البته مسابقات جام جهاني، هنرهاي رزمي، قهرماني آسيا و بازي‌هاي آسيايي را در پيش رو داريم که حتما تلاش مي‌کنم تا در مسابقات پيش رو اين اتفاق تلخ را جبران کنم.

کاپيتان تيم ملي با بيان اينکه همه مسئوليت شکست در مسابقات قهرماني جهان را برعهده مي‌گيرد گفت: شايد برخي ها از کادر فني پس از بازگشت به ايران انتقاد کنند، اما بايد بگويم که همه مسئوليت باخت در مکزيک برعهده خودم است و اصلا کادر فني در شکست من دخيل نيستند چرا که خودم نتوانستم از لحاظ روحي و رواني شرايط خوبي را مهيا کنم. البته منتقدان بايد بدانند که حضور در مسابقات قهرماني جهان کار بسيار دشواري است و هميشه بهترين هاي دنيا در اين رقابت‌ها شرکت مي‌کنند. ان‌شا‌ءالله در آينده همه چيز را جبران مي‌کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 682
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 726
  • بازدید ماه : 866
  • بازدید سال : 1,755
  • بازدید کلی : 16,817