loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 22 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

سيد مهدي سيدصالحي درباره ادعاهاي فلاويو لوپز اظهارداشت: من حرفهاي لوپز را خواندم. هيچ کدام از ادعاهاي او صحت نداشت. الان بازيکن تراکتور نيستم ولي وجدانم به من حکم مي کند که واقعيت را بگويم.

به گزارش اوج ، وي ادامه داد: جو پارسال تيم تراکتور آنقدر خوب و صميمانه بود که بازيکنان خارجي خيلي زود در تيم جا مي افتادند. من مي ديدم که بازيکنان قديمي تراکتور چه رفتار خوبي با خارجي ها دارند و به نظرم لوپز واقعا ادعاهاي بي اساسي را مطرح کرده است.

سيدصالحي درباره اينکه باشگاه تراکتور اعلام کرده لوپز مانع آقا گلي وي شده است، خاطرنشان کرد: بله دقيقا همين طور است. طبق نظر سرمربي تيم من در تمرينات هم اجازه پنالتي زدن نداشتم و همه پنالتي ها را چه در تمرين و چه در زمين بازي بايد لوپز مي زد. توني دوست نداشت من پنالتي بزنم اما وقتي در کورس آقا گلي قرار گرفتم همه بازيکنان دلشان مي خواست من پنالتي ها را بزنم اما لوپز نمي گذاشت و به همين دليل من نتوانستم آقاي گل شوم.

وي افزود: از باشگاه تراکتور و همه مديران آن به خاطر زحماتي که فصل قبل برايم کشيدند تشکر مي کنم. دست آنها را مي بوسم چون عزتي که در تيم تراکتور به دست آوردم را در هيچ تيمي نداشتم.

سيدصالحي درباره اينکه گفته مي شود نام او هم بايد جزو کانديداهاي بهترين بازيکن ليگ قرار مي گرفت، گفت: نظر کارشناسان بوده و حتما اين لياقت را نداشته ام که در جمع بهترين ها قرار بگيرم. شايد خيلي ها انتظار داشتند به خاطر عملکرد خوبم در ليست بهترين ها باشم اما اين اتفاق نيفتاد. جا دارد به بازيکناني که در اين ليست حضور داشتند تبريک بگويم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 459
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 503
  • بازدید ماه : 643
  • بازدید سال : 1,532
  • بازدید کلی : 16,594