loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 16 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

عليرضا جهانبخش درباره آخرين وضعيتش گفت: تا امروز مجبور شدم دو بار پروازم به هلند را کنسل کنم اما خوشبختانه اين بار مشکلي وجود ندارد و جمعه صبح از ايران مي روم.

به گزارش اوج ، بازيکن فصل گذشته داماش درباره اينکه انتظارات هلندي ها از او بالاست، تصريح کرد:من نگراني هاي مخصوص به خودم را دارم چون دير به تيم اضافه مي شوم و زمان بيشتري براي هماهنگي با محيط نياز دارم. کار سختي در پيش رو دارم اما تمام تلاشم را مي کنم تا عملکرد خوبي در نايمخن داشته باشم. اميدوارم با بازيهايي که براي اين تيم انجام مي دهم، به تيم ملي هم دعوت شوم.

جهانبخش ادامه داد: به نظرم نايمخن امسال شرايط بهتري نسبت به فصل قبل دارد. من هم تصميم گرفتم با توجه به شرايط سني ام از ليگ هلند شروع کنم چون بازي در اين ليگ براي بازيکنان جوان تجربه بسيار خوبي خواهد بود.

با اينکه گفته مي شود هلندي ها نظر مثبتي درباره بازيکنان خارجي ندارند اما به نظر مي رسد که عليرضا جهانبخش بتواند خيلي زود تبديل به بازيکن محبوب هواداران نايمخن شود به خصوص آنکه او آهنگ باشگاه جديدش را هم خوانده.

مهاجم سابق تيم ملي جوانان درباره اين قضيه گفت: من فقط به قصد تمرين آهنگهاي باشگاه را خواندم و اصلا قرار نبود که ويديوي آن منتشر شود. درباره برخورد هواداران هم بايد بگويم يکروز بعد از کنفرانس مطبوعاتي ام، گشتي در شهر زدم و خوشبختانه استقبال خوبي از من شد.

جهانبخش که هنوز 30 درصد از قرارداد سال گذشته اش از داماش را دريافت نکرده درباره انتخاب سعيد عزت اللهي به عنوان پديده ليگ برتر گفت: به نظر کارشناسان احترام مي گذارم. سعيد بازيکن خوبي است و اميدوارم آينده همه بازيکنان جوان خوب باشد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 962
  • بازدید کلی : 16,024