loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 17 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
اميرحسين فشنگچي درباره پيوستنش به ملوان عنوان کرد: به هر حال وقتي که از پرسپوليس جدا شدم، دوست داشتم به يک تيم ريشه‌دار و پرتماشاگر بپيوندم و از ميان چهار پيشنهادي که داشتم، ملوان به نظرم گزينه‌ بهتري بود. شايد دليل طولاني شدن زمان انتخابم وجود مشاورانم بود. بهتر است بگويم کمي مشاوره‌هاي غلط باعث دير انتخاب کردن ملوان شد.

به گزارش ايسنا ، او افزود: ملوان تيمي خوب و انزلي شهر بسيار دلنشيني است. امسال مي‌خواهم به جام‌جهاني بروم و همه تلاشم را خواهم کرد تا حضوري موفق در اين تيم داشته باشم تا بتوانم نظر کي‌روش را جلب کنم.

هافبک فصل گذشته سرخپوشان درباره حضور دايي در پرسپوليس و جدايي همزمان خودش از اين تيم بيان کرد: همان طور که گفتيد من با علي دايي به پرسپوليس آمدم و با حضور او از اين تيم جدا شدم. به هر حال او مرا نخواست و از اين بابت هيچ مشکلي وجود ندارد. دايي مربي بزرگي است و من به او احترام مي‌گذارم. امسال هم شرايط براي ماندنم در پرسپوليس مهيا نبود و به همين دليل از پرسپوليس جدا شدم. مي‌خواستم فيکس باشم و به جام‌جهاني برسم. شايد همين مساله هم در جدايي من موثر بود.

فشنگچي در پايان با ابراز خرسندي از وضعيت فعليش اظهار کرد: دو، سه روز است که در تمرين‌ها حاضر مي‌شوم و در حال حاضر مشغول بدنسازي هستم. برخورد مردم انزلي با من خيلي خوب بوده و اميدوارم ملوان سکوي موفقيت دوباره‌ام شود.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 399
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 443
  • بازدید ماه : 583
  • بازدید سال : 1,472
  • بازدید کلی : 16,534