loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 14 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار ورزش سه، قاسم حدادي فر در گفت وگويي کوتاه با خبرنگار ورزش سه اظهار کرد: باشگاه ذوب اهن پولي که من از پرسپوليسي ها دريافت کرده بودم را بازگرداند تا ديگر مشکلي وجود نداشته باشد.

وي افزود: اين دو باشگاه تفاهم خوبي با هم دارند و به طور يقين فصل جديد در ذوب آهن توپ خواهم زد.

حدادي فر درخصوص ديدار با استقلال تهران گفت: ذوب آهن به دليل حضور در بازي هاي پلي آف استراحت کمي داشت و هنوز به شرايط مناسب نرسيده است ولي يقين داشته باشيد در اين فصل تيم متفاوتي را خواهيد ديد.

وي درخصوص اينکه گفته مي شود حواله خودروي ملي پوشان فوتبال که از طرف دولت اهدا شده به مبلغ 400 ميليون خريداري مي شود، گفت: اين صحبت ها در تهران مطرح مي شود و من در اصفهان هستم و کاري به اين مسايل ندارم.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 417
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 461
  • بازدید ماه : 601
  • بازدید سال : 1,490
  • بازدید کلی : 16,552