loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 23 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

غلامرضا رضايي اظهار کرد: از روز اولي که به پرسپوليس آمدم، به هيچ عنوان به خاطر پول اين باشگاه را انتخاب نکردم؛ چرا که اگر به دنبال پول بودم، به تيم‌هاي ديگري مي‌رفتم که مبالغ بالاتري را به من پيشنهاد داده بودند. الان هم شرايط همين گونه است. هيچ وقت نگفته‌ام که پرداخت پولم دير شده يا مشکل مالي دارم.

به گزارش ايسنا ، وي درباره طلب خود از پرسپوليس گفت: مسئولان باشگاه هم مي‌دانند که جزو نفراتي بودم که سال گذشته کمترين دريافتي را داشتم. الان هم وضعيت باشگاه را درک مي‌کنم و مي‌دانم که شرايط مالي مناسب نيست اما دوست دارم مشکلات هر چه زودتر حل شود تا ساير بازيکنان هم با آسودگي خاطر کار کنند.

رضايي گفت: الان بازيکنان بيشتر تيم‌ها حداقل 30 – 40 درصد پولشان را گرفته‌اند اما خيلي از بازيکنان ما هنوز از فصل گذشته طلب دارند. من به همبازيانم افتخار مي‌کنم که شرايط باشگاه را درک مي‌کنند و تا الان هيچ مصاحبه‌اي به خاطر مسائل مالي انجام نداده‌اند در حالي که در تيم‌هاي ديگر به محض اين که اتفاق مي‌افتد، بازيکنان از وضعيت مالي گله مي‌کنند.

مهاجم پرسپوليس درباره آخرين شرايط اين تيم هم گفت: وضعيت بسيار خوبي داريم. فکر مي‌کنم که در هفته‌ جاري تمرين‌ها طوري طراحي شود که بدن بازيکنان آزاد شود و آماده بازي شويم. شب گذشته هم با فولاد بازي کرديم که اخراج دو، سه بازيکن باعث شد بازي از شرايط فوتبالي و تاکتيکي خارج شود. بعد از اين اتفاق دو تيم نتوانستند آن طور که مي‌خواهند بازي خود را ارائه دهند اما در کل بازي بدي نبود. اميداورم که اين بازي‌ها بتواند در ليگ به ما کمک کند.

رضايي درباره ديدار نخست پرسپوليس در فصل جديد برابر تراکتورسازي هم گفت: همه بازي‌ها براي ما سخت است و اين بازي هم شرايط خاص خودش را دارد. به هر حال بازيکناني که از پرسپوليس به تراکتورسازي رفته‌اند، براي پرسپوليس زحمات زيادي کشيده‌اند. علي کريمي هميشه بزرگ بوده و هست اما اين شرايط حرفه‌اي فوتبال است که بعضي مواقع اين طور ايجاب مي‌کند که يک بازيکن مقابل تيم سابق خودش قرار بگيرد. مسلما آنها هم براي پيروزي تراکتورسازي تلاش مي‌کنند ولي ما عزم‌مان را جزم ‌کرده‌ايم که شروع خوبي در ليگ داشته باشيم و اميدوارم اين بازي با برد پرسپوليس همراه باشد.

وي همچنين درباره زمزمه‌هايي که مبني بر تغيير و تحولات در مديريت باشگاه پرسپوليس وجود دارد، گفت: به نظر من رويانيان واقعا دارد زحمت مي‌کشد. بايد اجازه دهند او کارش را ادامه دهد. فکر مي‌کنم او موفق مي‌شود؛ چرا که برنامه‌ريزي طولاني و بلندمدتي براي پرسپوليس انجام داده و تا الان هم به باشگاه کمک کرده است. تغيير در اين مقطع به هيچ عنوان به سود پرسپوليس نيست و بايد در چنين باشگاهي به فکر سرمايه‌گذاري بلندمدت بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 364
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 408
  • بازدید ماه : 548
  • بازدید سال : 1,437
  • بازدید کلی : 16,499