loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 20 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)
سعيد دقيقي درباره شرايط تيم تراکتور سازي اظهارداشت: شرايط تيم خوب است. داريم همه تلاشمان را مي کنيم تا با شروع بازيها به آمادگي لازم برسيم. الان هم از فشار تمرينات کم شده و داريم خودمان را براي شروع ليگ آماده مي کنيم.

به گزارش اوج ، وي درباره ديدار پرسپوليس و تراکتور در شروع ليگ گفت: بالاخره بايد با همه تيمها بازي کنيم و فرقي ندارد اين بازي اول ليگ باشد يا آخر آن. معلوم است که بازي با پرسپوليس در آزادي سخت است خصوصا که هواداران هم از اين بازي استقبال خوبي خواهند کرد اما ما هم مي خواهيم ليگ را با برد شروع کنيم و به کمتر از آن قانع نيستيم.

دقيقي در خصوص پيوستن کريم انصاري فرد به تراکتور گفت: به انصاري فرد خوش آمد مي گويم و از حضور او در تراکتور خوشحالم چون تيم ما قوي تر مي شود. در همه پست ها نفرات خوبي گرفته ايم و اميدوارم همه بازکنان جذب شده بتوانند به تراکتور کمک کنند.

مهاجم تراکتور درباره ترافيک ايجاد شده در خط حمله اين تيم افزود: در اين باره بهتر است جلالي صحبت کند. او حتما برنامه خاصي براي استفاده از اين بازيکنان دارد و مي داند چطور تيم را ارنج کند.

دقيقي درباره اينکه آيا شماره 10 تراکتور را به انصاري فرد مي دهد يا نه خاطرنشان کرد: چرا بايد اين کار را انجام بدهم؟ من وقتي با تراکتور قرارداد بستم گفتم شماره 10 را مي خواهم و الان هم اين پيراهن متعلق به من است نه بازيکن ديگري. من به خاطر تراکتور 400 ميليون ضرر کردم چون مي توانستم قرارداد بالاتري با باشگاههاي ديگر ببندم اما به عشق اين تيم به تبريز آمدم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 254
  • بازدید سال : 1,143
  • بازدید کلی : 16,205