loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 25 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال پاس همدان که امسال در آخرين مرحله مسابقات پلي‌آف در يک قدمي صعود به ليگ برتر قرار داشت باز هم اسير حواشي شد تا آرزوي ليگ برتري شدن اين تيم براي همداني‌ها سه ساله شود.

به گزارش فارس،تيم پاس که بر اساس حکم کميته انضباطي و تأييد کميته استيناف فدراسيون فوتبال مبني بر اعلام و احراز تباني تيم شهرداري تبريز موفق شد به مرحله نهايي ليگ آزادگان صعود کند اما محروميت بزرگترين پرونده تباني فوتبال دسته يک گريبانگير تيم فوتبال پاس همدان شده است.

به تازگي کميته استيناف رأي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال مبني بر محروميت شش ماهه عبدالحميد رمضاني مديرعامل، اميد طيري سرمربي، علي خلف مدير روابط عمومي اين باشگاه را تأييد کرده و عملاً باشگاه پاس در يک بلاتکليفي اساسي براي ادامه فعاليت در فصل بعد فوتبالي دارد.

اين محروميت در حالي اتفاق افتاده که رمضاني با حضور در فدراسيون فوتبال و ديدار حضوري دبير کل و همچنين رئيس فدراسيون فوتبال تقاضاي بررسي مجدد اين حکم را دارد و معتقد است که باشگاه پاس همدان در پرونده تباني پاک بوده و فقط اطلاع‌رساني اتفاقات ناخوشايند فوتبال کشور را کرده است.

باشگاه پاس با اين اتفاق در بلاتکليفي به سر مي‌برد و اصلاً براي کارکنان و عوامل ستادي اين باشگاه مشخص نيست عاقبت و نتيجه اين مسائل به کجا خواهد رسيد.

سکوت اعضاي پرمشغله هيئت مديره باشگاه پاس بر عدم تمرکز و آرامش باشگاه پاس همدان افزوده و برگزار نشدن جلسه هيئت مديره بر نگراني هواداران، مردم ورزش‌دوست و اهالي رسانه و خبرنگاران ورزشي استان افزوده است.

از پنج نفر عضو اصلي هيئت مديره باشگاه پاس تنها علي‌محمد آزاد شخصيت حقوقي اين هيئت محسوب مي‌شود که بر طبق اساسنامه استاندار همدان رياست هيئت مديره اين باشگاه را بر عهده خواهد داشت و بقيه اعضاي بهروز مرادي، امير خجسته، حميدرضا حاجي‌بابايي و عبدالحميد رمضاني بر اساس شخصيت حقيقي خود عضو هئيت مديره سبزپوشان همداني‌ها هستند.

اين ترکيب هيئت مديره قطعاً مي‌تواند براي آينده پاس با اين اوضاعي که گرفتار آن هست مؤثر باشند اما با وجود اعلام باشگاه و ارسال نامه و درخواست جلسه هيئت مديره اين اتفاق نيافتاده است.

ممکن است اين بلاتکليفي در وضعيت مديريت، کادر فني و همچنين بازيکنان ضربه بزرگي به اين تيم ريشه‌دار فوتبال کشورمان مي‌زند.

سکوتي که آقايان هيئت مديره بر آن اصرار دارند باعث شده تا اين روزها اوضاع پاس در همدان بدتر از قبل شود و کساني که هيچ سررشته و اطلاعاتي از مديريت در فوتبال ندارند از ديوار کوتاه شده پاس بالا مي‌روند تا خود را مطرح کنند.

اين روزها بازار شايعات در همدان خيلي داغ است؛ گزينه‌هاي مختلفي براي گرفتن سکان هدايت باشگاه پاس در همدان مطرح مي‌شوند. يکي از اين افراد يکي از خبرنگاران ورزشي همدان است. مشخص نيست اين بحث‌ها از کجا آب مي خورد؟

اما چيزي که خيلي‌ها را اين روزها نگران مي‌کند صحبت‌هايي است که دهان به دهان پيچيده و بين همه پخش شده است.

در اين آشفته بازار که همه به دنبال جذب ماهي از آب گل‌آلود هستند اين هم خود خبري است که چشم‌ها را از حدقه بيرون مي‌زند.

پاس اگر سال‌ها در همين جايگاه بماند باز هم پاس است و تيمي به بزرگي پاس مدير بزرگ مي‌خواهد.

به فرض اينکه يک خبرنگار از لحاظ سابقه کاري بيشترين و بزرگترين عدد را به خود اختصاص داده باشد، اما آيا اين کافي است؟ آيا بزرگي عدد از لحاظ سابقه کاري آن هم در جامعه رسانه‌اي براي پاس نان و آب خواهد شد؟ آيا جايگاه پاس تحقير نمي‌شود؟ اصلاً با کدام سابقه مديريتي در فوتبال و ورزش؟ با کدام دليل و برهان؟ چگونه اين حکايت را در ذهن خود پرورش دهيم که يک خبرنگار ساده به صندلي مديرعاملي پاس تکيه خواهد زد؟

سکوت مديران ارشد باشگاه پاس در صورتي که ادامه‌دار شود بيشترين ضربه را اين تيم و بعد از آن به هواداران همداني که دلخوشي‌شان وجود اين تيم در شهرشان است.

آقايان به هر دليلي دوست ندارند که تيم پاس در همدان باشد و تيم‌داري در حد حرفه‌اي و به گونه‌اي که براي صعود به ليگ برتر بسته شود را ندارند خيلي شفاف اعلام کنند تا اين بلاتکليفي از مردم و خبرنگاران دور شود.

وجود 5.5 ميليارد تومان بدهي در حسابداري باشگاه پاس کار را براي هر مديري سخت‌تر از قبل خواهد کرد و براي بودجه جاري امسال تا يک تيم براي ليگ برتر صعود کند حداقل 4 ميليارد تومان نياز است و بايد منتظر باشيم ببينيم که هيئت مديره و اعضاي آن مي‌توانند حداقل 10 ميليارد تومان براي اين باشگاه فراهم کنند يا خير؟

در حال حاضر از همه دلسوزان ورزش استان و کساني که تا امروز براي بزرگي و حفظ صلابت ورزش پايتخت تاريخ و تمدن ايران‌زمين تلاش کردند و زحماتي را متحمل شدند مي‌خواهيم براي روشن شدن تکليف تيم با ريشه پاس که مالکان اصلي آن 8 هزار شهيد گرانقدر استان همدان هستند اقدامي عاجل را در دستور کار خود قرار دهند.

مردم همدان تاوان فرصت‌سوزي در ورزش را بارها دادند اما اميدواريم با ورود به موقع مسئولان براي اعتلاي ورزش همدان گام‌هاي موثري برداشته شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 316
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 360
  • بازدید ماه : 500
  • بازدید سال : 1,389
  • بازدید کلی : 16,451