loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 19 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

 

پيام صادقيان درباره قرعه‌کشي ليگ برتر اظهار داشت: به نظر من با توجه به قرعه‌کشي ليگ برتر ما بايد با يک روز سخت کارمان را در ليگ برتر شروع کنيم. به نظرم کار بسيار سختي را مقابل تراکتورسازي با انگيزه داريم و مطمئن باشيد 100هزار هوادار به ورزشگاه آزادي مي‌آيند.

به گزارش فارس، وي افزود: ما قطعاً منتظر 100هزار هوادار هستيم چون آنها مي‌خواهند پرسپوليس جديد را ببينند و مخصوصاً تيم دايي را حمايت کنند. مطمئن باشيد ما هم مي‌خواهيم نشان دهيم که تيم بزرگي هستيم و با يک بازي خوب و روان فقط به برد تراکتورسازي فکر مي‌کنيم.

صادقيان ادامه داد: خوشبختانه شرايطم در پرسپوليس روز به روز بهتر مي‌شود و هرگز نگران آينده نيستم. منتظر هستم با اين جو صميمانه براي پرسپوليس به ميدان بروم و گل‌زني کنم.

صادقيان يادآور شد: برخي‌ها مي‌گويند ما بدشانس هستيم که به تيمي مثل تراکتورسازي در اولين گام برخورد کرده‌ايم اما من مخالف اين موضوع هستم. ما بايد با همه تيم‌ها بازي کنيم و دنبال اين گونه مسائل نباشيم که اي کاش با اين تيم اول بازي مي‌کرديم و يا آن تيم همه قابل احترام هستند و مقابل پرسپوليس چند برابر با انگيزه‌اند.

مهاجم قرمزپوشان تأکيد کرد: از طرف ديگر ما هفته دوم بايد مقابل ذوب‌آهن قرار بگيريم. مطمئن باشيد من در هفته دوم سعي مي‌کنم فوتبال خاصي را مقابل آنها به نمايش بگذارم. پس از الآن براي آن بازي لحظه‌شماري مي‌کنم. 100درصد انگيزه دارم تا مقابل ذوب‌آهن خودم را نشان دهم البته هيچ دلخوري هم ندارم ولي چون پرسپوليسي‌‌ام مي‌خواهم بهترين بازي خودم را نشان دهم. البته به ذوب‌آهن احترام مي‌گذارم چون آنها تيمي بسيار خوب و سخت‌کوش هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 618
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 662
  • بازدید ماه : 802
  • بازدید سال : 1,691
  • بازدید کلی : 16,753