loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 18 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)
رضا عنايتي درباره شرايط صبا اظهارداشت: وضعيت خوبي داريم. فکر مي کنم تا شروع ليگ بازيکنان به آمادگي لازم برسند. صبا امسال تغيرات زيادي داشته و بازيکنان جديد به فرصت نياز دارند تا يا تيم هماهنگ شوند. فکر مي کنم تيم اصلي صبا چند روز هفته بعد از شروع ليگ خودش را نشان دهد.

به گزارش اوج ، وي درباره کار کردن با محمد مايلي کهن گفت: مايلي کهن از مربيان بزرگ فوتبال ايران است. من و او رابطه بسيار خوبي با هم داريم و احترام متقابل بين ما در جريان است. اميدوارم هم من سال خوبي در صبا داشته باشم هم مايلي کهن.

عنايتي درخصوص اينکه آيا با نظر مايلي کهن به صبا پيوسته گفت: دقيقا همين طور است. مطمئن باشيد اگر مايلي کهن من را نمي خواست به صبا نمي آمدم و من با نظر خود او جذب شدم.

مهاجم صبا درباره اينکه آيا سابقه استقلالي بودن او و پرسپوليسي بودن مايلي کهن مشکلي بين آنها ايجاد نمي کند گفت: در فوتبال حرفه اي اين مسايل بي معني است. الان هر دوي ما در صبا حضور داريم و هدفمان موفقيت اين تيم است. در صبا ديگر کسي به استقلال و پرسپوليس فکر نمي کند.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 317
  • بازدید سال : 1,206
  • بازدید کلی : 16,268