loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 18 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

مورينيو در اولين دوره حضورش در چلسي، با اين تيم پنج جام مختلف از جمله دو قهرماني در ليگ برتر به دست آورد اما اختلافش با رومن آبراموويچ موجب شد تا از اين باشگاه جدا شود.

او در 6 فصلي که از چلسي دور بود، هدايت اينتر و رئال را برعهده گرفت و با اين دو تيم جام هاي مختلفي از جمله قهرماني در سري آ، لاليگا و چمپيونزليگ را به دست آورد.  

او در گفتگو با خبرنگاران تايلندي در بانکوک گفت:" شغل من، شغلي است که تجربه در آن اهميت زيادي دارد. من دو سال در ايتاليا و سه سال در اسپانيا بودم. اين تجربه ها من را به مربي بهتري تبديل کرده است. من نسبت به دفعه قبلي که سرمربي چلسي بودم، در شرايط بهتري هستم.

موهايم سفيد شده اند اما به نظر من نشانه خوبي است. اين موهاي سفيد نشان مي دهند که نسبت به گذشته بهتر هستم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 365
  • بازدید سال : 1,254
  • بازدید کلی : 16,316