loading...
اخبار روز فوتبالی
عماد قندری بازدید : 12 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

يونايتدها شب گذشته با ترکيبي جوان مقابل ستارگان ليگ استراليا قرار گرفتند و موفق شدند با نتيجه 5-1 اين تيم را شکست بدهند.

اين در حالي است که آنها هفته گذشته با نتيجه 1-0 مغلوب ستارگان ليگ تايلند شدند و به همين دليل از پيشرفت تيمش شگفت زده شده است.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اين پيروزي، براي من بسيار ويژه بود؛ چون اولين پيروزي من به عنوان سرمربي منچستريونايتد بود.

نمايش خوبي داشتيم و شايد حتي مي توانستيم سه گل ديگر بزنيم. فکر مي کنم ما در اين ديدار کمي آماده تر بوديم و شايد دماي هوا، نسبت به ديدار مقابل تايلند، مناسب تر بود."

هرچند ليندگارد و ولبک ستاره هاي منچستريونايتد در ديدار ديشب بودند اما فن پرسي از اينکه اولين بازي اش زير نظر مويس را در اين ديدار انجام داد، ابراز خشنودي کرد.

" کمي ناآماده بودم. شروع کندي داشتم و چند توپ را از دست دادم. به همين خاطر خيلي راضي نبودم اما مشکلي نيست.

ما نياز داريم تا به آمادگي کامل برسيم و خودمان را کاملا براي رقابت ها آماده کنيم. البته دوست داشتيم به خاطر هواداران پيروز شويم اما در اين ديدار، مهم کسب آمادگي براي شروع فصل است."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت ورزشی من چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 662
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 323
  • بازدید سال : 1,212
  • بازدید کلی : 16,274